KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Popniete

Croatian translation: pop zakovica


12:44 Mar 7, 2007
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Popniete
Mit Schrauben montierte Konstruktion ohne Popnieten.

Radi se o bazenskim pokrovima.
Renata Borovac
Croatia
Croatian translation:pop zakovica
Explanation:
Definitivno po zakovica:

www.manal.hr/Out/2342.html
imbus.hr/catalog/product_info.php?products_id=46&osCsid=10ca721108b9dbcadc7e21ac8d86d8ff - 24k -
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Naručitelj mi je upravo potvrdio da se radi o POP ili BLOK ZAKOVICAMA ("NITNAMA").

Zahvaljujem Tatjana!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5slijepe zakovice
BUZOV
5pop zakovica
Tatjana Kovačec


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pop zakovica


Explanation:
Definitivno po zakovica:

www.manal.hr/Out/2342.html
imbus.hr/catalog/product_info.php?products_id=46&osCsid=10ca721108b9dbcadc7e21ac8d86d8ff - 24k -

Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 594
Grading comment
Naručitelj mi je upravo potvrdio da se radi o POP ili BLOK ZAKOVICAMA ("NITNAMA").

Zahvaljujem Tatjana!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
slijepe zakovice


Explanation:
DRŽAVNI ZAVOD ZA STATISTIKU

Na temelju članka 12. Zakona o državnoj statistici ("Narodne novine" broj 52/94) Državni zavod za statistiku određuje:
NOMENKLATURU INDUSTRIJSKIH PROIZVODA I USLUGA - NIPU 97
ZA GODIŠNJI IZVJEŠTAJ INDUSTRIJE (IND-21)
http://hrvatska.poslovniforum.hr/nn-arhiva/00014/014a1.asp
--------------------------------------------------------

PLUS:
Rezultati 1 - 10 od približno 106 za: BLOK ZAKOVICE

BUZOV
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4