KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

stellklappe

Croatian translation: regulacijska zaklopka


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:stellklappe
Croatian translation:regulacijska zaklopka
Entered by: sazo

17:39 Feb 21, 2009
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: stellklappe
.
sazo
Croatia
regulacijska zaklopka
Explanation:
Eno lijepog službenog izvora. Sad znam da se ladno može reći i "klapna" brrr... a ja se tako trudim da u svojim prijevodima izbjegavam germanizme.

Inače na netu ima još zilijun hrvatskih stranica s regulacijskim zaklopkama.

Selected response from:

Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Grading comment
Hvala ti.

4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5regulacijska zaklopka
Sandra Milosavljevic-Rothe
3zaklopka za namještanjeIvana Zuppa-Baksa


  

Answers


23 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaklopka za namještanje


Explanation:
stellen - namjestiti (Dabac)
Klappe = zaklopka

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2009-02-22 17:15:52 GMT)
--------------------------------------------------

premalo je konteksta - ovako napamet bi se moglo prevesti
inače Stell- u složenicama u tehnici još znači i izvršni
Stellglied - izvršni slog, izvšni članak
alternativno bi se možda moglo prevesti i izvršna zaklopka

Ivana Zuppa-Baksa
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 44

2 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
regulacijska zaklopka


Explanation:
Eno lijepog službenog izvora. Sad znam da se ladno može reći i "klapna" brrr... a ja se tako trudim da u svojim prijevodima izbjegavam germanizme.

Inače na netu ima još zilijun hrvatskih stranica s regulacijskim zaklopkama.




    Reference: http://www.infolex.hr/htm/40847.htm
Sandra Milosavljevic-Rothe
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 83
Grading comment
Hvala ti.