KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

friktionieren

Croatian translation: obložiti tarnim materijalom


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:friktionieren
Croatian translation:obložiti tarnim materijalom
Entered by: dkalinic

10:15 Feb 21, 2012
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / uređaj za proizvodnju kruha
German term or phrase: friktionieren
Es muss ausreichend Reibung zwischen Steuerrolle und Band bestehen (z.B. Steuerrolle gummieren oder friktionieren).
dkalinic
obložiti tarnim materijalom
Explanation:
frikcija = trenje
u dosta kombinacija ide frikcijske (tarne) obloge, frikcijski (tarni) mehanizam itd.

cilj ovih radnji je povećati trenje promjenom materijala pa se tako predlaže gumiranje ili - zašto ne tako? - oblaganje tarnim materijalom

tarni materijal:
http://hrcak.srce.hr/7320
hrcak.srce.hr/file/11034
http://tds-auto.hr/td_pregled.php/Sve_što_ste_htjeli_znati_T...

ili možda čak: obložiti materijalom s tarnim svojstvima

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2012-02-21 14:01:39 GMT)
--------------------------------------------------

ili: obložiti materijalom s povećanim koeficijentom trenja
Selected response from:

Lucija Raković
Grading comment
Tarnim materijalom je u redu. Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1obložiti tarnim materijalom
Lucija Raković
3frikcija
Darko Pauković


  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
frikcija


Explanation:
možda Vam pomogne...

Stol s valjcima se sastoji od šasije montirane na prilagodljivo podnožje i valjaka od čeličnih cijevi koje su opremljene kugličnim ležajevima ili plastičnim prstenima.
Stolovi s valjcima se upotrebljavaju: kao pomoćni sustav za manualne operacije,kao transportni organi.
U drugom slučaju, valjci se mogu pogoniti (stolovi s vođenim valjcima). Valjci se pogone frikcijom (trljanjem) vučnog remena s nosačima valjaka, odnosno pomoću zupčanika s lancem.


Darko Pauković
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 60

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
obložiti tarnim materijalom


Explanation:
frikcija = trenje
u dosta kombinacija ide frikcijske (tarne) obloge, frikcijski (tarni) mehanizam itd.

cilj ovih radnji je povećati trenje promjenom materijala pa se tako predlaže gumiranje ili - zašto ne tako? - oblaganje tarnim materijalom

tarni materijal:
http://hrcak.srce.hr/7320
hrcak.srce.hr/file/11034
http://tds-auto.hr/td_pregled.php/Sve_što_ste_htjeli_znati_T...

ili možda čak: obložiti materijalom s tarnim svojstvima

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2012-02-21 14:01:39 GMT)
--------------------------------------------------

ili: obložiti materijalom s povećanim koeficijentom trenja

Lucija Raković
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 56
5 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?
Grading comment
Tarnim materijalom je u redu. Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivana Kahle: A zašto ne tarnim materijalom, kad postoje i tarni prijenosnici?
1 hr
  -> bila sam inspirirana pa sam navela više mogućnosti... hvala!