KudoZ home » German to Croatian » Mechanics / Mech Engineering

Wippschalter, Kippschalter

Croatian translation: ozibni prekidač, pregibni prekidač

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Wippschalter, Kippschalter
Croatian translation:ozibni prekidač, pregibni prekidač
Entered by: Ivana Bojcic

14:32 Apr 10, 2018
German to Croatian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Wippschalter, Kippschalter
Prekidačima nikad kraja. Tekst koji prevodim poprilično je traljav u originalu, imam "Wipp/Kippschalter".
Šta je to na hrvatskom? Mislim, mogu izmisliti da je "zakrivljeni prekidač", al trebam hrvatsku riječ.
Ivana Bojcic
Croatia
ozibni prekidač, pregibni prekidač
Explanation:
wippschalter = ozibni prekidač, ozibna sklopka, prekidač klackalica, eng. rocker switch
Kippschalter = pregibni prekidač, pregibna sklopka, čak i prevjesni prekidač, prevjesna sklopka



https://www.google.hr/search?q=prevjesna sklopka&source=lnms...

to su neki od naziva s kojima sam se susretala tijekom godina
Selected response from:

Tatjana Kovačec
Croatia
Grading comment
Super, hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1ozibni prekidač, pregibni prekidač
Tatjana Kovačec
3Prekidač vaga, Prekidač kip
Lingua 5B


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Prekidač vaga, Prekidač kip


Explanation:
po slikama nisu isti

vaga ima taster koji podsjeća na vagu a kip ima ručicu. kip bi moglo i opisno "prekidač s ručicom"

http://www.tevetron.hr/hr/proizvod/prekidaci-tipkala-prekida...

https://www.chipoteka.hr/artikl/129012/prekidac-vaga-sa-tinj...

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
ozibni prekidač, pregibni prekidač


Explanation:
wippschalter = ozibni prekidač, ozibna sklopka, prekidač klackalica, eng. rocker switch
Kippschalter = pregibni prekidač, pregibna sklopka, čak i prevjesni prekidač, prevjesna sklopka



https://www.google.hr/search?q=prevjesna sklopka&source=lnms...

to su neki od naziva s kojima sam se susretala tijekom godina


Tatjana Kovačec
Croatia
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 626
Grading comment
Super, hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hijacinta Grohs
7 hrs