KudoZ home » German to Croatian » Medical

AHV, BHV

Croatian translation: Beinhalteversuch


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:BHV
Croatian translation:Beinhalteversuch

00:30 Jan 31, 2002
German to Croatian translations [PRO]
Medical
German term or phrase: AHV, BHV
U nalazima neuroloskog pregleda:
AHV und BHV regelrecht...
Nema daljnjeg konteksta, pretragom na Internetu nisam uspjela pronaci znacenje ova dva akronima (osim da se odnose na viruse, sto meni nije od koristi jer se ovdje radi o neuroloskom pregledu)Zna li tko sto bi mogli predstavljati u ovom kontekstu? Hvala.
Croatian Translator
Croatia
pokušaj objašnjenja
Explanation:
Radi se o neurološkom pregledu ekstremiteta:

Kraftprüfung
AHV(Armhalte-Händedruckversuch)

Nažalost, za BHV nisam našla potvrdu


--------------------------------------------------
Note added at 2002-02-01 18:49:42 (GMT)
--------------------------------------------------

Možda bi BHV po analogiji moglo označavati Bein(halte?)-Händedruckverfahren
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Hvala na pomoci i trudu. Uspjela sam dobiti odgovor od grupe prevoditelja s njemackog na engleski, naravno od lijecnika! BHV je Beinhalteversuch, vrsta neuroloskog testa da se uspostavi postoji li pareza noge odnosno ruke (AHV - Armhalteversuch). U svakom slucaju, hvala Vama Vesna na trudu i odgovoru, Evi na savjetu, a takodjer many thanks to Johanna as well.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pokušaj objašnjenja
Vesna Zivcic
4AHV=Alcelaphine herpesvirus, BHV=bovine herpes virus
Johanna Timm, PhD
4ne znam sto bi moglo znacitievaesse


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ne znam sto bi moglo znaciti


Explanation:
ali ako smijem dati mali savjet, kad imam tako specificne kratice obicno postavim pitanje talijanski-engleski ili u vasem slucaju njemacki-engleski (kako bi pitanje stiglo do sto vise ljudi) i zatrazim da mi objasne samo znacenje kratice pa je onda lakse prevesti. tako se moze desiti da pitanje dodje do kakvog njemackog doktora koji je vjerojatno kompetentan.

Sretno! :)
eva

evaesse
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
AHV=Alcelaphine herpesvirus, BHV=bovine herpes virus


Explanation:
Hoffe, das passt in deinen Kontext.


    Bovine Herpes virusviroligo.okstate.edu/main.php?vid=BH0066.
Johanna Timm, PhD
Canada
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 4

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pokušaj objašnjenja


Explanation:
Radi se o neurološkom pregledu ekstremiteta:

Kraftprüfung
AHV(Armhalte-Händedruckversuch)

Nažalost, za BHV nisam našla potvrdu


--------------------------------------------------
Note added at 2002-02-01 18:49:42 (GMT)
--------------------------------------------------

Možda bi BHV po analogiji moglo označavati Bein(halte?)-Händedruckverfahren


    Reference: http://www.ruedigerlange.de/aalmain.html
    Reference: http://www.der-kleine-hoffleith.de/anamnese/Anamnesebogen1.d...
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 453
Grading comment
Hvala na pomoci i trudu. Uspjela sam dobiti odgovor od grupe prevoditelja s njemackog na engleski, naravno od lijecnika! BHV je Beinhalteversuch, vrsta neuroloskog testa da se uspostavi postoji li pareza noge odnosno ruke (AHV - Armhalteversuch). U svakom slucaju, hvala Vama Vesna na trudu i odgovoru, Evi na savjetu, a takodjer many thanks to Johanna as well.