KudoZ home » German to Croatian » Medical

Dornfortsätze der Lendenwirbelsäule (med.)

Croatian translation: spinozni nastavci lumbalne kralješnice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Dornfortsätze der Lendenwirbelsäule (med.)
Croatian translation:spinozni nastavci lumbalne kralješnice
Entered by: xxxharald1

10:18 Dec 30, 2003
German to Croatian translations [PRO]
Medical
German term or phrase: Dornfortsätze der Lendenwirbelsäule (med.)
Dornfortsätze der Lendenwirbelsäule
xxxharald1
spinozni nastavci lumbalne kralješnice
Explanation:
spinozni nastavci lumbalne kralješnice
ovo je uobičajeni naziv u stručnoj literaturi (orjentir prilikom lumbalne punkcije/spinalne anestezije)
od latinskog: processus spinosus

trnasti nastavak se također upotrebljava ali najčešće samo u anatomskoj literaturi

slabinska kralješnica je korektan izraz ali se vrlo rijetko upotrebljava u stručnoj literaturi
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Puno hvala, poštovani gospodine!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5trnasti izdanci slabinske kralježniceKatrinG
5spinozni nastavci lumbalne kralješnice
alz
4trnasti nastavci slabinskog kralješka
Aleksandar Krga


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Dornfortsätze der Lendenwirbelsäule (med.)
trnasti nastavci slabinskog kralješka


Explanation:
Lendenwirbel - slabinski kralješak (Uroić/Hurm)
Wirbelsäule - kraljeshnica, kraljezhnica, kičma (Uroić/Hurm)

Aleksandar Krga
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 15

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
spinozni nastavci lumbalne kralješnice


Explanation:
spinozni nastavci lumbalne kralješnice
ovo je uobičajeni naziv u stručnoj literaturi (orjentir prilikom lumbalne punkcije/spinalne anestezije)
od latinskog: processus spinosus

trnasti nastavak se također upotrebljava ali najčešće samo u anatomskoj literaturi

slabinska kralješnica je korektan izraz ali se vrlo rijetko upotrebljava u stručnoj literaturi

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 406
Grading comment
Puno hvala, poštovani gospodine!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
trnasti izdanci slabinske kralježnice


Explanation:
e, Dornfortsätze - trnasti izdanci (nastavci)
e, Lendenwirbelsäule - slabinska kralježnica

KatrinG
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 4