KudoZ home » German to Croatian » Medical (general)

Cervixdrüsenschlauche

Croatian translation: izvodni kanali cervikalnih žlijezda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Cervixdrüsenschlauche
Croatian translation:izvodni kanali cervikalnih žlijezda
Entered by: Kristina Kolic

19:52 Nov 18, 2008
German to Croatian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / gynecology
German term or phrase: Cervixdrüsenschlauche
Iz nalaza:

"Das Stroma der Portio ist narbig verändert und enthält einzelne cystisch umgewandelte und normale Cervixdrüsenschlauche."

Unaprijed zahvaljujem na prijedlozima!
Kristina Kolic
Croatia
izvodni kanali cervikalnih žlijezda
Explanation:
Dakle, bila sam u pravu. :-)
alz, hvala najljepša na stručnoj potvrdi. ;-)
Selected response from:

Dubravka Hrastovec
Croatia
Grading comment
Hvala, Dubravka!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4izvodni kanali cervikalnih žlijezda
Dubravka Hrastovec
4kanali cervikalne žlijezdeMilos Petkovic


Discussion entries: 3





  

Answers


17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kanali cervikalne žlijezde


Explanation:
Pošte termin "cervikalna žlijezda" označava žlijezdu u cerviksu (otvor rodnice), ona bi trebalo da ima izvodne kanale, tako da predlažem gornji termin.

Milos Petkovic
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in BosnianBosnian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Zahvaljujem na odgovoru, ali bodove moram dodijeliti kolegici Dubravki koja je taj isti odgovor već ranije predložila u prostoru za raspravu i koji je kolega alz potvrdio.


20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
izvodni kanali cervikalnih žlijezda


Explanation:
Dakle, bila sam u pravu. :-)
alz, hvala najljepša na stručnoj potvrdi. ;-)

Dubravka Hrastovec
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala, Dubravka!