Wohnküche mit Essecke und Sitzgarnitur

Croatian translation: dnevni boravak

German term or phrase:Wohnküche
Croatian translation:dnevni boravak

09:10 Jan 30, 2003
German to Croatian translations [Non-PRO]
German term or phrase: Wohnküche mit Essecke und Sitzgarnitur
Kommt in der Beschreibung einer Wohnung in einem Tourismus-Prospekt vor
Silvia Grabler
Austria
dnevni boravak s kuhinjom opremljenom kutom za blagovanje i kutnom garniturom za sjedenje
Explanation:
dnevni boravak s kuhinjom opremljenom kutom za blagovanje i kutnom garniturom za sjedenje

"Apartman za 2-4 osobe (studio) - dnevni prostor s čajnom kuhinjom i kutom za blagovanje..."

"Walter Knoll Wohnen sa dvadesetak modela garnitura za sjedenje, stolica za jelo i stolova nudi veliki izbor... "

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 10:37:32 (GMT)
--------------------------------------------------

Ispravak (bez izraza \"kutna\"):

dnevni boravak s kuhinjom opremljenom kutom za blagovanje i garniturom za sjedenje

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 17:49:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Wohnküche (-n), combined kitchen and living room

www.ex.ac.uk/german/abinitio/chap12-17.html
Selected response from:

Vesna Zivcic
Grading comment
Danke für die Hilfe!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2kuhinja sa kutom za jelo i sjedećom garniturom
xxxmarijana1
4 +2dnevni boravak s kuhinjom opremljenom kutom za blagovanje i kutnom garniturom za sjedenje
Vesna Zivcic


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
kuhinja sa kutom za jelo i sjedećom garniturom


Explanation:
nemam objašnjenja

xxxmarijana1
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 21

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Radovan Klier
3 mins

agree  dkalinic
9 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
dnevni boravak s kuhinjom opremljenom kutom za blagovanje i kutnom garniturom za sjedenje


Explanation:
dnevni boravak s kuhinjom opremljenom kutom za blagovanje i kutnom garniturom za sjedenje

"Apartman za 2-4 osobe (studio) - dnevni prostor s čajnom kuhinjom i kutom za blagovanje..."

"Walter Knoll Wohnen sa dvadesetak modela garnitura za sjedenje, stolica za jelo i stolova nudi veliki izbor... "

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 10:37:32 (GMT)
--------------------------------------------------

Ispravak (bez izraza \"kutna\"):

dnevni boravak s kuhinjom opremljenom kutom za blagovanje i garniturom za sjedenje

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 17:49:52 (GMT)
--------------------------------------------------

Wohnküche (-n), combined kitchen and living room

www.ex.ac.uk/german/abinitio/chap12-17.html


    Reference: http://www.globtour.hr/skijanje/klub_alaska.htm
    Reference: http://www.os-studio.hr/zastupstva.html
Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 465
Grading comment
Danke für die Hilfe!!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra Milosavljevic-Rothe: ja ja stimmt, Wohnküche ist dnevni boravak
2 hrs

disagree  dkalinic: Prijevod baš i nije u duhu hrvatskoga jezika. Pravilno: "dnevni boravak i kuhinja s kutom za blagovanje i garniturom za sjedenje
8 hrs

agree  alz: ili "kuhinja/dnevni boravak" (http://www.kralj-ta.hr/cro_stranice/cjenik.htm)
11 hrs

agree  Сергей Лузан
152 days