KudoZ home » German to Croatian » Other

bis zu einem gewissen Maß

Croatian translation: do (jedne) izvjesne mjere


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:bis zu einem gewissen Maß
Croatian translation:do (jedne) izvjesne mjere
Entered by: Darija Racanovic

15:13 Dec 18, 2003
German to Croatian translations [Non-PRO]
German term or phrase: bis zu einem gewissen Maß
Moja ideja za prijevod ove fraze je *donekle*. Medutim, nekako to mi djeluje prekratko u odnosu na ostali dio recenice, tako da je prvi dio puno 'tezi' nego drugi
"... dazu gehörte Ehrlichkeit - *bis zu einem gewissen Maß*."
Inace, radi se o vrlo ironicnom tekstu.
Darija Racanovic
Germany
do (jedne) izvjesne mjere
Explanation:
ovo bi bilo bukvalno, mislim da se uklapa ... ili "do izvesnog stupnja" Ono jedne ili jednog stavite samo ukoliko se zheli naglasiti bas taj izvjesni stupanj iksrenosti...

Pozdrav,
Aleksandar
Selected response from:

Aleksandar Krga
Grading comment
Posto svi odgovori dobro zvuce, opredjeljujem se za najbrzega. Hvala svima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5barem/bar donekle
Sandra Milosavljevic-Rothe
5do odredjene mjere ili do izvjesne mjereMag. Ivica Zajac
4do (jedne) izvjesne mjere
Aleksandar Krga
4izvjesna doza
Vesna Zivcic


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bis zu einem gewissen Maß
do (jedne) izvjesne mjere


Explanation:
ovo bi bilo bukvalno, mislim da se uklapa ... ili "do izvesnog stupnja" Ono jedne ili jednog stavite samo ukoliko se zheli naglasiti bas taj izvjesni stupanj iksrenosti...

Pozdrav,
Aleksandar

Aleksandar Krga
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 15
Grading comment
Posto svi odgovori dobro zvuce, opredjeljujem se za najbrzega. Hvala svima.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
do odredjene mjere ili do izvjesne mjere


Explanation:
sss

Mag. Ivica Zajac
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 14

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bis zu einem gewissen Maß
izvjesna doza


Explanation:
za to je portebna izvjesna/određena doza poštenja

(u razgovornom stilu)

Vesna Zivcic
Native speaker of: Croatian
PRO pts in pair: 453

18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
bis zu einem gewissen Maß
barem/bar donekle


Explanation:
donekle je prvo što mi pada na pamet. Da biste to malo naglasili možete dodati barem, bar ili makar - po izboru

iz reference "Pokušajte stoga barem donekle prilagoditi svoje ponašanje."

Inače, celu rečenicu biste mogli prevesti i ovako:

"uz to je pripadao makar trag iskrenosti"
"uz je išlo bar malo iskrenosti"
"uz to je bilo potrebno biti barem donekle iskren"

ili tako neka kombinacija


    Reference: http://www.mnovine.hr/323/horoskop.htm
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 325