KudoZ home » German to Croatian » Other

Mosel

Croatian translation: mozelsko vino


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Mosel
Croatian translation:mozelsko vino
Entered by: Darija Racanovic

16:04 Dec 18, 2003
German to Croatian translations [PRO]
German term or phrase: Mosel
Zna li tko kako da prevedem ovaj naziv za posebnu vrstu slatkog vina?
Darija Racanovic
Germany
mozelsko vino
Explanation:
mozelsko vino

ovo je uobičajen naziv za vina iz te njemačke pokrajin
pije se iz posebnih čaša s vrlo širokim stalkom

(link je doduše na srpskom, ali se isti termin upotrebljava i u hrvatskom)
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Hvala. Odlucila sam se za ovaj prijevod, jer je kraci zbog cega se i bolje moze uklopiti u recenicu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1mozelsko vino
alz
4vino iz oblasti Mozel
Aleksandar Krga


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vino iz oblasti Mozel


Explanation:
Mosel je oblast (mozhda i neki gradic) u Njemachkoj po kome se naziva i vino - kao shto se sva vina koja dolaze iz Francuske pokrajine Bordeaux nazivaju po njoj.

Mi u Srbiji koristimo rech "vinogorje" ... vino iz vinogorja Mozes :)

Aleksandar Krga
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in pair: 15

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
mozelsko vino


Explanation:
mozelsko vino

ovo je uobičajen naziv za vina iz te njemačke pokrajin
pije se iz posebnih čaša s vrlo širokim stalkom

(link je doduše na srpskom, ali se isti termin upotrebljava i u hrvatskom)


    Reference: http://www.senta.org/Putopisi/bozic.htm
alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 406
Grading comment
Hvala. Odlucila sam se za ovaj prijevod, jer je kraci zbog cega se i bolje moze uklopiti u recenicu.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
1 hr