KudoZ home » German to Croatian » Other

ein gestandener Mann

Croatian translation: ljudina


11:32 Dec 19, 2003
German to Croatian translations [Non-PRO]
German term or phrase: ein gestandener Mann
Majka sa ponosom misli na svog odraslog sina i kaze: "Er ist ein gestandener Mann!"
Iako znam sta ta recenica znaci, ne pada mi bolji prijevod na pamet osim nekih duzih objasnjenja. Za svaku bolju ideju bila bih vrlo zahvalna!
Darija Racanovic
Germany
Croatian translation:ljudina
Explanation:
eto, možda ovako
Selected response from:

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Grading comment
Tesko mi je odluciti se (zato je tako dugo i trajalo), ali ovaj prijedlog mi se ipak vise svida. Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5odrastao, zreoCroatian Translator
4ljudina
Sandra Milosavljevic-Rothe


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ljudina


Explanation:
eto, možda ovako

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 325
Grading comment
Tesko mi je odluciti se (zato je tako dugo i trajalo), ali ovaj prijedlog mi se ipak vise svida. Hvala.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
odrastao, zreo


Explanation:
On je odrastao/zreo muskarac.

Croatian Translator
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian