KudoZ home » German to Croatian » Other

Pykniker

Croatian translation: piknik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Pykniker
Croatian translation:piknik
Entered by: Darija Racanovic

13:25 Dec 19, 2003
German to Croatian translations [PRO]
German term or phrase: Pykniker
Opis jednog muskarca u uniformi na osnovu slike iz 2. svj. rata.
Definicija 'pyknisch': "(in bezug auf den Körperbautyp) kräftig, gedrungen u. zu Fettansatz neigend".
Pretpostavljam da se radi o nekoj tipologiji koja vjerojatno ima korijene ili kod antickih pisaca ili mozda i u nacistickim opisima ljudi.
Darija Racanovic
Germany
piknik
Explanation:
piknok
nema veze s piknikom - obrokom u prirodi

jedna od 3 osnove morfološke građe ljudi

1. piknik ili piknički tip : mali, zadepasti, nabijeni, obično uska ramena a široka zdjelica

2. leptosom ili leptosomni tip : izduženi, suhonjavi, uska ramena i zdjelica

3. atletik ili atletski tip : ime govori samo za sebe, široka ramena, uska zdjelica

postoje i mješoviti tipovi: pikničko-atletski, atletsko-leptosomni

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 14:54:53 (GMT)
--------------------------------------------------

nema veze s nacizmom, to je antropometrijska klasifikacija, a korijeni ovih riječi su grčki
Selected response from:

alz
Croatia
Grading comment
Nadala sam se da upravo takav izraz postoji i u hrvatskom. Hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2piknik
alz
5 +1zdepast/dežmekast čovjek
Sandra Milosavljevic-Rothe


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
zdepast/dežmekast čovjek


Explanation:
to je to

grčki pyknos = dicht, fest

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2003-12-19 13:31:16 GMT)
--------------------------------------------------

referenca: Wahrig, Deutsches Wörterbuch

Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in pair: 325
Grading comment
Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gordana Podvezanec
3 hrs
The asker has declined this answer
Comment: Hvala.

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
piknik


Explanation:
piknok
nema veze s piknikom - obrokom u prirodi

jedna od 3 osnove morfološke građe ljudi

1. piknik ili piknički tip : mali, zadepasti, nabijeni, obično uska ramena a široka zdjelica

2. leptosom ili leptosomni tip : izduženi, suhonjavi, uska ramena i zdjelica

3. atletik ili atletski tip : ime govori samo za sebe, široka ramena, uska zdjelica

postoje i mješoviti tipovi: pikničko-atletski, atletsko-leptosomni

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-19 14:54:53 (GMT)
--------------------------------------------------

nema veze s nacizmom, to je antropometrijska klasifikacija, a korijeni ovih riječi su grčki

alz
Croatia
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in ItalianItalian
PRO pts in pair: 406
Grading comment
Nadala sam se da upravo takav izraz postoji i u hrvatskom. Hvala.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vesna Zivcic: sjeæam se toga još iz srednje škole :-)
5 mins

agree  Gordana Podvezanec
1 hr