KudoZ home » German to Croatian » Sports / Fitness / Recreation

Beincurl

Croatian translation: sprava za nožnu fleksiju/nožni pregib


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Beincurl
Croatian translation:sprava za nožnu fleksiju/nožni pregib
Entered by: Ivana Kahle

14:37 Aug 2, 2010
German to Croatian translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation / Sit-up- und Trainingsbank
German term or phrase: Beincurl
Montage des Beincurls
Montieren Sie den vorderen Standfuß mit
Hilfe von Schrauben, Federringen und
Unterlegscheiben an der Sitzstütze.

Radi se o klupi za trbušnjake i za vježbanje nogu. Znam kako to izgleda, ali ne znam postoji li neki stručni naziv za ovu spravu. Nadam se da će mi se javiti netko tko ide u teretanu!
Unaprijed hvala!
Ivana Kahle
Croatia
leg curl/ sprava za nožnu fleksiju
Explanation:
Koliko shvaćam, radi se o ovakvoj spravi - http://www.cksport.hr/vr1selc.asp

Sama sprava se uglavnom naziva leg curl, a tip vježbe nožna fleksija. Tako da bi se moglo prevesti kao spava za nožnu fleksiju, iako vjerujem da bi je ljudi koji se njom koriste prije prepoznali kao leg curl.
Selected response from:

Maja Basara
Croatia
Grading comment
Hvala! Radi se doista o spravi, odnosno dijelu sprave. Može i fleksija i pregib.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2nožni pregib
Darko Kolega
5Bench press klupalana kate
3leg curl/ sprava za nožnu fleksiju
Maja Basara
Summary of reference entries provided
(klupa za) nožni pregib
Darko Kolega

  

Answers


46 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Bench press klupa


Explanation:
Bench press klupa ili samo Bench klupa..
Radi se o klupi za bench press odnosno za tzv. nožni potisak.


    Reference: http://www.njuskalo.hr/fitness-oprema/bench-klupa-profesiona...
lana kate
Croatia
Native speaker of: Croatian

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
leg curl/ sprava za nožnu fleksiju


Explanation:
Koliko shvaćam, radi se o ovakvoj spravi - http://www.cksport.hr/vr1selc.asp

Sama sprava se uglavnom naziva leg curl, a tip vježbe nožna fleksija. Tako da bi se moglo prevesti kao spava za nožnu fleksiju, iako vjerujem da bi je ljudi koji se njom koriste prije prepoznali kao leg curl.

Maja Basara
Croatia
Native speaker of: Croatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Hvala! Radi se doista o spravi, odnosno dijelu sprave. Može i fleksija i pregib.
Notes to answerer
Asker: Mislim da je to to, hvala :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Darko Kolega: sve je ok; samo ovo fleksija bi ja preveo hrvatski....pregib; kod ekstenzije je drugačije
1 hr
  -> Da, viđala sam i jedno i drugo.

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
nožni pregib


Explanation:
sprava za jačanje zadnje lože i mišića stražnjice (ona 3 čuvena gluteusa)
nije potrebno naglašavati sprava ili klupa za; dovoljno je i najhrvatskije reći nožni pregib (bar mi tako kaže prijatelj koji vodi teretanu)

Darko Kolega
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maja Basara: Takve prijatelje je uvijek najbolje pitati.
20 mins

agree  bonafide1313: (ono, kao da ispadne da idem u teretanu:))
4 hrs




Reference comments


3 hrs
Reference: (klupa za) nožni pregib

Reference information:
ili klupa za nožni pregib

press je potisak, a curl je pregib

Darko Kolega
Croatia
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4