KudoZ home » German to Czech » Accounting

Schwerbehindertenabgabe

Czech translation: Vyrovnávací odvody za nezaměstnávání těžce tělesně postižených


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Schwerbehindertenabgabe
Czech translation:Vyrovnávací odvody za nezaměstnávání těžce tělesně postižených
Entered by: Edita Pacovska

13:25 Nov 4, 2013
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting /
German term or phrase: Schwerbehindertenabgabe
Můžete mi poradit český ekvivalent? Velice děkuji za Vaši pomoc!
Edita Pacovska
Czech Republic
Vyrovnávací odvody za nezaměstnávání těžce tělesně postižených
Explanation:
http://nssinfo.blogspot.cz/2013/06/vyrovnavaci-odvody-za-nez...

http://www.arbeitsagentur.de/nn_172054/Dienststellen/RD-RPS/...
Selected response from:

Dagmar Steidlova
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +5Vyrovnávací odvody za nezaměstnávání těžce tělesně postižených
Dagmar Steidlova
4odvod za zdravotně postižené zaměstnance
Jaromír Rux


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odvod za zdravotně postižené zaměstnance


Explanation:
.


    Reference: http://www.ucetnikavarna.cz/archiv/dokument/doc-d35346v45035...
Jaromír Rux
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 104

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +5
Vyrovnávací odvody za nezaměstnávání těžce tělesně postižených


Explanation:
http://nssinfo.blogspot.cz/2013/06/vyrovnavaci-odvody-za-nez...

http://www.arbeitsagentur.de/nn_172054/Dienststellen/RD-RPS/...

Dagmar Steidlova
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ales Horak: ano, právě jsem se to dočetl :-)
1 min
  -> díky :-)

agree  Jaroslava Křižková
1 min
  -> díky :-)

agree  Ivan Šimerka
1 hr
  -> díky :-)

agree  jankaisler
3 hrs
  -> díky :-)

agree  Peter Kissik
20 hrs
  -> díky :-)