KudoZ home » German to Czech » Automotive / Cars & Trucks

Fremdstartbolzen

Czech translation: kolíky k připojení startovacích kabelů


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fremdstartbolzen
Czech translation:kolíky k připojení startovacích kabelů
Entered by: janjitka

07:12 Dec 20, 2010
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Fremdstartbolzen
Die Fremdstartbolzen befinden sich im Motorraum.
janjitka
Czech Republic
kolíky k připojení startovacích kabelů
Explanation:
se nacházejí v prostoru motoru

snaha o české vyjádření, nikoli o to být otrocky doslovný - Fremdstart je logicky obsaženo v těch startovacích kabelech
Selected response from:

Lukáš Georgiev
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kontakt pro startovací pomoc
jankaisler
3 +2kolíky k připojení startovacích kabelů
Lukáš Georgiev
3kolík pomocného akumulátoru
Ales Horak


  

Answers


18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kontakt pro startovací pomoc


Explanation:
kontakt pro startovací pomoc prostřednictvím startovacích kabelů

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2010-12-20 07:33:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.motor-talk.de/forum/wie-gebe-ich-starthilfe-t1936...


    Reference: http://www.levne-autodoplnky.cz/elektro-doplnky-startovaci-k...
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 206
Notes to answerer
Asker: Děkuji jako vždy za rychlou odpověď. Jančíková


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka: kontakty
1 hr
  -> Dík Ivane!

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kolík pomocného akumulátoru


Explanation:
Fremdstartbatterie = pomocný akumulátor

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 224
Notes to answerer
Asker: Děkuji za rychlou odpověď. Jančíková


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
kolíky k připojení startovacích kabelů


Explanation:
se nacházejí v prostoru motoru

snaha o české vyjádření, nikoli o to být otrocky doslovný - Fremdstart je logicky obsaženo v těch startovacích kabelech

Lukáš Georgiev
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Děkuji za rychlou odpověď . Jančíková


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zdeněk Hartmann: Lukášova odpověď mi přijde jazykově nejpřirozenější.
2 hrs
  -> díky

agree  ivo zika
2 days 4 hrs
  -> díky