KudoZ home » German to Czech » Bus/Financial

Erklärungsbote

Czech translation: prostředník (na straně objednatele)


14:17 Dec 9, 2003
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: Erklärungsbote
Jede Reservierung wird über HRS als Erklärungsbote in Ihrem Auftrag an das betreffende Hotel weitergegeben
Belgy
Czech translation:prostředník (na straně objednatele)
Explanation:
Každou rezervaci předá HRS jako prostředník z Vašeho pověření příslušnému hotelu.

... Erklärungsbote ist, wer vom Erklärenden damit beauftragt ist, den Zugang der Willenserklärung zu bewirken.

nemá pravomoc rozhodovat, pouze předat rozhodnutí objednatele (např. pošta)

http://www.meub.de/Inhalte/zivilrecht/bgb_at/05_WE/WE.pdf
http://ruessmann.jura.uni-sb.de/bvr99/Vorlesung/boteirrt.htm

Empfansbote je prostředník na straně dodavatele

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-09 23:48:06 (GMT)
--------------------------------------------------

překlep ... Empfangsbote
Selected response from:

ivo zika
Czech Republic
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2prostředník (na straně objednatele)
ivo zika
3 -1ohlášovací návěští
Milan Sochor


  

Answers


13 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
ohlášovací návěští


Explanation:
Zde se pravděpodobně jedná o vlastní terminologii tvůrce software. Termín zřejmě znamená, že hotelový rezervační systém (HRS) zašle na příslušný hotel ohlášení provedené rezervace, kterou tento hotel musí potvrdit.

Milan Sochor
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 141

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  ivo zika: jde o termín ve znìní smluv
9 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
prostředník (na straně objednatele)


Explanation:
Každou rezervaci předá HRS jako prostředník z Vašeho pověření příslušnému hotelu.

... Erklärungsbote ist, wer vom Erklärenden damit beauftragt ist, den Zugang der Willenserklärung zu bewirken.

nemá pravomoc rozhodovat, pouze předat rozhodnutí objednatele (např. pošta)

http://www.meub.de/Inhalte/zivilrecht/bgb_at/05_WE/WE.pdf
http://ruessmann.jura.uni-sb.de/bvr99/Vorlesung/boteirrt.htm

Empfansbote je prostředník na straně dodavatele

--------------------------------------------------
Note added at 2003-12-09 23:48:06 (GMT)
--------------------------------------------------

překlep ... Empfangsbote

ivo zika
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 395
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jana Louvarová
13 hrs

agree  Nuru
130 days