KudoZ home » German to Czech » Bus/Financial

buchbaren Daten / online pflegen

Czech translation: údaje o rezervaci / údržba online


14:18 Dec 9, 2003
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial
German term or phrase: buchbaren Daten / online pflegen
Hotelparner mit Internet-Zugang können direkt auf die Datenbank zugreifen und jetzt schon ihre buchbaren Daten und ihre Preise online pflegen.
Belgy
Czech translation:údaje o rezervaci / údržba online
Explanation:
Může se jednat o zúčtovatelná data, ale protože se jedná o hotely, zřejmě je možné upřesnění na údaje o rezervaci (rezervační data); jejich údržba se provádí online, to znamená s přímým zásahem do databanky prostřednictvím dálkového přenosu dat (internet).
Selected response from:

Milan Sochor
Czech Republic
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3údaje o rezervaci / údržba online
Milan Sochor
4zadávat/zpracovávat rezervace a ceny on-line
ivo zika


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
údaje o rezervaci / údržba online


Explanation:
Může se jednat o zúčtovatelná data, ale protože se jedná o hotely, zřejmě je možné upřesnění na údaje o rezervaci (rezervační data); jejich údržba se provádí online, to znamená s přímým zásahem do databanky prostřednictvím dálkového přenosu dat (internet).

Milan Sochor
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 141
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milos Kucik
20 mins

agree  GeorgeH
5 hrs

agree  irinaleven
5 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zadávat/zpracovávat rezervace a ceny on-line


Explanation:
Hoteloví partneři s přístupem na internet mohou vstoupit přímo do databáze a ihned on-line zadávat své rezervace a ceny.

ivo zika
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in pair: 395