KudoZ home » German to Czech » Chemistry; Chem Sci/Eng

gehindertes Alkylphenol

Czech translation: bráněný alkylfenol


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:gehindertes Alkylphenol
Czech translation:bráněný alkylfenol
Entered by: Jana Louvarová

22:47 Dec 2, 2003
German to Czech translations [PRO]
Science - Chemistry; Chem Sci/Eng / chemie
German term or phrase: gehindertes Alkylphenol
ein chemischer Stoff
Jana Louvarová
Czech Republic
bráněný alkylfenol
Explanation:
http://www.marketdigi.cz/Patents/FullDocuments/FDPV0289/pv28... ... bráněné fenoly

např. stericky
http://sundoc.bibliothek.uni-halle.de/diss-online/01/02H013/...

vzhledem k "hindern" - bránit bych se podržel "bráněných" než "stíněných"
http://www.fatra.cz/predncz.htm
Selected response from:

ivo zika
Czech Republic
Grading comment
Díky, tady to opravdu vypadá na nějaký chemický termín. Ty odkazy jsou super!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bráněný alkylfenol
ivo zika
3Alkylphenol, látka podléhající omezení
fcimmer


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
bráněný alkylfenol


Explanation:
http://www.marketdigi.cz/Patents/FullDocuments/FDPV0289/pv28... ... bráněné fenoly

např. stericky
http://sundoc.bibliothek.uni-halle.de/diss-online/01/02H013/...

vzhledem k "hindern" - bránit bych se podržel "bráněných" než "stíněných"
http://www.fatra.cz/predncz.htm


ivo zika
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 16
Grading comment
Díky, tady to opravdu vypadá na nějaký chemický termín. Ty odkazy jsou super!

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Alkylphenol, látka podléhající omezení


Explanation:
Obecně škodlivé/ nebezpečné chemické látky často podléhají různým omezením, zvláštnímu režimu, chráněnému (omezenému) využívání/nakládání dle našich zákonů, legislativy EU...


    Reference: http://www.meu-nbk.cz/docs/pdf/eu/vse/aa00009-re03.cs03.pdf
fcimmer
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech