KudoZ home » German to Czech » Construction / Civil Engineering

Hartfaserdeckplatte

Czech translation: (krycí) HDF deska


17:07 Dec 11, 2010
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Hartfaserdeckplatte- a part of a door
German term or phrase: Hartfaserdeckplatte
Tuerblatt: Absperrung aus Hartfaserdeckplatten
Vaclav Losik
Czech Republic
Czech translation:(krycí) HDF deska
Explanation:
Hartfaserplatte: auch harte Holzfaserplatte genannt (Holzwerkstoffe), Abkürzung: HFH (Holzfaserplatte hart).
http://www.enius.de/bauen/holzplatten.html

die harte Faserplatte (HB oder HFH) (auch „Hartfaserplatte“) mit einer Dichte über 800 kg/m³ findet Verwendung für Schalungen...
http://de.wikipedia.org/wiki/Faserplatte

drevovlaknite desky se deli podle objemove hustoty, pricemz hranice mezi HDF (high density) a MDF (medium density) lezi nekde okolo 800 kg/m3, ze jde o drevovlaknite desky, je jasne.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2010-12-12 00:54:12 GMT)
--------------------------------------------------

a v souvislosti s materialy pouzivanymi pro vyrobu dveri jeste tento odkaz
http://www.dvere4u.cz/tech-info-dvere/vyplne-a-materialy-dve...
Selected response from:

ivo zika
Czech Republic
Grading comment
Díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1(krycí) HDF deska
ivo zika
3 +1krycí dřevovláknitá deska
jankaisler
3 +1krycí deska z tvrdých vláken
Ales Horak
3svrchní dřevotřísková deskaZdenek Mrazek


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
krycí deska z tvrdých vláken


Explanation:
x

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 329

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  alpia: bez kontextu bych se asi taky držela tohoto výrazu, neví se, jaká jsou to vlákna...předpokládejme, že dřevěná, ale kdoví? http://de.wikipedia.org/wiki/Harte_Faserplatte
50 mins
  -> díky, já taky myslím, že "tvrdá vlákna" se volně používají

neutral  Lukáš Georgiev: Aleši, já myslím, že vlákna nemůžou být tvrdá, ale teprve deska jejich slisováním
1 day 14 hrs
  -> proč nemohou být tvrdá vlákna? na webu je milión výskytů :-)

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
krycí dřevovláknitá deska


Explanation:
x


    Reference: http://www.malir.sejna.cz/het.htm
jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 296

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ivo zika: drevovlaknita
4 hrs
  -> Dík Ivo!

31 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
svrchní dřevotřísková deska


Explanation:
ddd

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 28

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(krycí) HDF deska


Explanation:
Hartfaserplatte: auch harte Holzfaserplatte genannt (Holzwerkstoffe), Abkürzung: HFH (Holzfaserplatte hart).
http://www.enius.de/bauen/holzplatten.html

die harte Faserplatte (HB oder HFH) (auch „Hartfaserplatte“) mit einer Dichte über 800 kg/m³ findet Verwendung für Schalungen...
http://de.wikipedia.org/wiki/Faserplatte

drevovlaknite desky se deli podle objemove hustoty, pricemz hranice mezi HDF (high density) a MDF (medium density) lezi nekde okolo 800 kg/m3, ze jde o drevovlaknite desky, je jasne.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2010-12-12 00:54:12 GMT)
--------------------------------------------------

a v souvislosti s materialy pouzivanymi pro vyrobu dveri jeste tento odkaz
http://www.dvere4u.cz/tech-info-dvere/vyplne-a-materialy-dve...

ivo zika
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 28
Grading comment
Díky!
Notes to answerer
Asker: Díky!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lukáš Georgiev: akorát bych napsal krycí (dřevovláknitá) deska HDF, přívlastek před podst. jménem je anglicismus a zlozvyk
1 day 10 hrs
  -> diky za komentar, i ja jsem presel na stranu tech, kteri povazuji HDF, MP3, USB, LED atd. za privlastek shodny (stojici v cj pred jmenem), ackoli se nesklonuje - podporuje to prehlednost vety. a substituci pro HDF desku je velmi tvrda drevovlaknita deska