KudoZ home » German to Czech » Cooking / Culinary

bürgerliche Küche

Czech translation: tradiční/všední kuchyně


10:20 Dec 4, 2010
German to Czech translations [PRO]
Cooking / Culinary / Restaurant
German term or phrase: bürgerliche Küche
À la carte Restaurant (bürgerliche Küche)

děkuji!
alpia
Czech Republic
Czech translation:tradiční/všední kuchyně
Explanation:
x
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
jo, to sedí--díky!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2domácí kuchyněPeter Kissik
3 +1měšťanská kuchyně
jankaisler
3 +1tradiční/všední kuchyně
Ales Horak
3tradiční středostavovská kuchyněZdeněk Hartmann
Summary of reference entries provided
Bürgerliche KücheZdeněk Hartmann
„Die bürgerliche Küche ist tot“
Milan Nešpor

  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tradiční/všední kuchyně


Explanation:
x

Ales Horak
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 8
Grading comment
jo, to sedí--díky!
Notes to answerer
Asker: áá, dobrý nápad, díky!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Nešpor: tradiční
1 day 21 mins
  -> díky

11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tradiční středostavovská kuchyně


Explanation:
Viz reference. Ale možná stačí jenom tradiční, jak navrhuje Aleš.


    Reference: http://de.wikipedia.org/wiki/B%C3%BCrgerliche_K%C3%BCche
Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: díky!


23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
měšťanská kuchyně


Explanation:
trochu postaru - obvykle prezentováno jako "gut bürgerliche Küche"

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: díky!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zdenek Mrazek
6 mins
  -> Dík Zdeňku!

neutral  Peter Kissik: Je to sice perfektni preklad nemeckeho terminu, ale myslim, ze se nepouziva prilis casto.
5 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
domácí kuchyně


Explanation:
Tady je skutecne více mozností...

Kájovská hospoda - Ubytování, domácí kuchyně, překrásná příroda

Kájovská Hospoda a pension Tel.:+420 606 421 395, Fax.:+420 380 731 191, Email:royas@seznam.cz Překrásná jihočeská příroda.

www.kajovskahospoda.cz/ - Im Cache - Ähnliche Seiten
#
Domácí kuchyně - Penzion Villa A.Málka v Poděbradech - Poděbrady
Virtuální prohlídka - Domácí kuchyně v lokalitě Penzion Villa A.Málka v Poděbradech.
www.virtualtravel.cz/podebrady/.../domaci-kuchyne.html - Im Cache
#
Opravdu domácí kuchyně | IN.IHNED.CZ - restaurace
- [ Diese Seite übersetzen ]
17. březen 2010 ... Domácí kuchyně v tom nejlepším slova smyslu. Ceník. Polévky 65 Kč Hlavní jídla 75 - 140 Kč Dezerty 55 - 65 Kč Sklenka vína 55 Kč ...
in.ihned.cz/c1-41322390-opravdu-domaci-kuchyne - Im Cache

Peter Kissik
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: díky!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  jankaisler: to by asi byla "Hausmannskost" nabízená např. na www.weissbriach.at/index.php?...
1 hr
  -> Ale jiste, taky by to slo.

agree  Milan Nešpor: Ich verstehe das auch so: als Gegensatz zur internationalen Küche (und zu Fastfood), als Synonym von 'deutsche' bzw. 'österreichische Küche'. (Auch der Link von Zdeněk legt das nahe.)
18 hrs
  -> Díky.

agree  Stanislav Pokorny
1 day 4 hrs
  -> Díky!




Reference comments


10 mins
Reference: Bürgerliche Küche

Reference information:
http://de.wikipedia.org/wiki/Bürgerliche_Küche

Zdeněk Hartmann
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
Note to reference poster
Asker: díky!


1 day 30 mins
Reference: „Die bürgerliche Küche ist tot“

Reference information:
... Mittlerweile gibt es eine enorme Vielfalt, während regionale Gerichte fast völlig aus der heimischen Küche verschwunden sind. Wir denken: Der klassische Begriff des Bürgerlichen existiert zumindest in der Küche nicht mehr.

http://www.faz.net/s/Rub501F42F1AA064C4CB17DF1C38AC00196/Doc...

Milan Nešpor
Germany
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4