KudoZ home » German to Czech » Electronics / Elect Eng

Wegaufnehmer

Czech translation: Snímač polohy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Wegaufnehmer
Czech translation:Snímač polohy
Entered by: Tomas Burda

20:40 Feb 8, 2007
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Hydraulische Presse
German term or phrase: Wegaufnehmer
Mám na mysli přesně to čidlo uvedené na WiKi:

http://de.wikipedia.org/wiki/Wegaufnehmer

Dalo by se říct "snímač dráhy" nebo tak nějak?
Tomas Burda
Lineární snímač polohy
Explanation:
V oboru měření a regulace se často používá pouze výraz lineární snímač, dále pak snímač polohy nebo posunutí.
Selected response from:

fcimmer
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Lineární snímač polohy
fcimmer
4snímač dráhy
ivo zika


  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
snímač dráhy


Explanation:
ano, bezne uzivany termin

induktivni snimace drahy najdete napr. na http://www.meatest.cz/c/b8739.htm

ivo zika
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 32

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Lineární snímač polohy


Explanation:
V oboru měření a regulace se často používá pouze výraz lineární snímač, dále pak snímač polohy nebo posunutí.

fcimmer
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Grading comment
děkuji