KudoZ home » German to Czech » Electronics / Elect Eng

Positionierblatt

Czech translation: polohovací list


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Positionierblatt
Czech translation:polohovací list
Entered by: Renata Mlikovska

10:16 Aug 21, 2014
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / kuchyňská technika
German term or phrase: Positionierblatt
Führen Sie das Positionierblatt in den Spalt zwischen Gehäuse und Träger ein.

Děkuji!
Renata Mlikovska
Czech Republic
polohovací list
Explanation:
příp. list pro nastavení polohy, poziční list, ale to poslední se mi líbí ze všeho nejmíň
Selected response from:

Jaroslava Křižková
Grading comment
Moc děkuju, nevěřila bych, že projde tak jednoduchý překlad. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3polohovací list
Jaroslava Křižková
3polohovací přípravek
Pavel Roháč


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
polohovací přípravek


Explanation:
něco takového by to mohlo být

Pavel Roháč
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 215
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
polohovací list


Explanation:
příp. list pro nastavení polohy, poziční list, ale to poslední se mi líbí ze všeho nejmíň

Jaroslava Křižková
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 92
Grading comment
Moc děkuju, nevěřila bych, že projde tak jednoduchý překlad. :-)
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka: polohovací určitě, možná, že plech místo "list", už jsem se s tím u slova Blatt setkal
13 mins
  -> Děkuju, Ivane. :-) Já už jsem se setkala dokonce i s tím, že se k nastavení mezery používal speciální list papíru. Proto bych spíš nechala ten "list".

agree  Jaromír Rux
1 hr
  -> Děkuju, Jaromíre. :-)

agree  Pavel Roháč: pak by to také mohl být nastavovací, nebo rektifikační list...
1 hr
  -> Děkuju moc, Pavle. :-)