netzwerkfähig

Czech translation: umožňující připojení k datové síti

German term or phrase:netzwerkfähig
Czech translation:umožňující připojení k datové síti
Entered by: Pavel Roháč

14:58 Feb 8, 2018
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: netzwerkfähig
Konfiguration der netzwerkfähigen Zähler
bondy
Czech Republic
umožňující připojení k datové síti
Explanation:
u elektroměrů, plynoměrů apod. k dálkovému odečtu spotřeby
Selected response from:

Pavel Roháč
Czech Republic
Grading comment
Díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3způsobilý pro síť
Ivan Šimerka
3s dálkovým odečtem
Jiri Kortus
3umožňující připojení k datové síti
Pavel Roháč


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
umožňující připojení k datové síti


Explanation:
u elektroměrů, plynoměrů apod. k dálkovému odečtu spotřeby

Pavel Roháč
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 231
Grading comment
Díky
Notes to answerer
Asker: Díky


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
s dálkovým odečtem


Explanation:
v tomto kontextu. Konfigurace elektroměrů s dálkovým odečtem.

Jiri Kortus
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 121
Notes to answerer
Asker: Díky


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
způsobilý pro síť


Explanation:
*

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 78
Notes to answerer
Asker: Díky