KudoZ home » German to Czech » Energy / Power Generation

Gebäudemassung

Czech translation: kostra/ukostření budovy

23:52 Dec 29, 2016
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / požární ochrana
German term or phrase: Gebäudemassung
Neben der hochimpedanten Erdung der Zentrale über den Schutzleiter des Netzanschlusses muss auch eine niederimpedante Erdung mit der Gebäudemassung (Potentialausgleichsschiene) über einen Querschnitt von mindestens 6 mm2 durchgeführt werden.
bondy
Czech Republic
Czech translation:kostra/ukostření budovy
Explanation:
zřejmě myslí toto podle kontextu, ale je to divný výraz, spíše jen Masse
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
Díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sběrnice vyrovnání napětí
Ivan Šimerka
3pospojování (uzemnění vodivých částí budovy pospojováním)
Lenka Davídková
3kostra/ukostření budovy
Ales Horak


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kostra/ukostření budovy


Explanation:
zřejmě myslí toto podle kontextu, ale je to divný výraz, spíše jen Masse

Ales Horak
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 186
Grading comment
Díky
Notes to answerer
Asker: Díky


9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pospojování (uzemnění vodivých částí budovy pospojováním)


Explanation:
odpovídá to spíš tomu slovu v závorce, než vlastnímu výrazu Gebäudemassung

Lenka Davídková
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Díky


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sběrnice vyrovnání napětí


Explanation:
Gebäudemassung (Potentialausgleichsschiene/b>)

Ivan Šimerka
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 62
Notes to answerer
Asker: Díky