KudoZ home » German to Czech » Engineering (general)

Sicherheits-Beobachtung erkannt von

Czech translation: bezpečnostně relevantní pozorování učiněna:


19:23 Feb 11, 2012
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / bezpečnost práce
German term or phrase: Sicherheits-Beobachtung erkannt von
Sicherheits-Beobachtung erkannt von: Besucher/Fremdfirma, Firma xy
nad tímto nadpisem je výčet bezpečnostních opatření - např. ochranné pomůcky, protipožární ochrana, první pomoc apod.
Eva Machovcova
Czech translation:bezpečnostně relevantní pozorování učiněna:
Explanation:
bezpečnostně relevantní pozorování učiněna: návštěvníkem/cizí firmou . ohledně:
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Bezpečnostní pozorování učiněna:Jan Hellmann
4Seznámeni s bezpečnostními předpisy:/Subjekty seznámené s bezp. předpisy:
Lukáš Georgiev
3 +1bezpečnostně relevantní pozorování učiněna:
jankaisler
3identifikace rizika: (provedena kým)
Jaromír Rux


Discussion entries: 11





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bezpečnostně relevantní pozorování učiněna:


Explanation:
bezpečnostně relevantní pozorování učiněna: návštěvníkem/cizí firmou . ohledně:

jankaisler
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 119

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Nešpor
5 mins
  -> Dík Milane!

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Seznámeni s bezpečnostními předpisy:/Subjekty seznámené s bezp. předpisy:


Explanation:
příp:
Bezp. předpisy berou na vědomí:
Dodržování bezpečnostních opatření odsouhlaseno ze strany:
Jsou seznámeni s bezp. předpisy a souhlasí:

doslova: Ze strany XY je uznáváno dodržování (výše uvedených) bezpečnostních předpisů

Beobachtung - sledování a dodržování (předpisů)
erkennen - zde: uznat, rozpoznávat=chápat, pochopit, vzít na vědomí

erkannt von XY se např. do angličtiny standardně překládá jako recognized by XY nebo acknowledged by XY (=rozpoznávají, chápou, berou na vědomí)

není sice k dispozici moc kontextu - např. co to je za dokument,ale domnívám, že může jít o potvrzení o tom, že daný návštěvník či partnerská společnost apod. byli seznámeni s výše uvedenými bezpečnostními předpisy (a souhlasí s jejich dodržováním)...
...jedině tak mi to dává smysl.


Lukáš Georgiev
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4

16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
identifikace rizika: (provedena kým)


Explanation:
SAP


    Reference: http://help.sap.com/saphelp_ehsext10/helpdata/de/4c/3506af85...
Jaromír Rux
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 34

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Bezpečnostní pozorování učiněna:


Explanation:
Bezpečnostní pozorování učiněna: po dvojtečce jméno firmy a osoby, užívá se při bezpečnostním auditu provedeném 3. osobou např. pojišťovnou - bežné v loďařství

Jan Hellmann
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech