Kugelstößel

Czech translation: kulový plunžr

German term or phrase:Kugelstößel
Czech translation:kulový plunžr
Entered by: Eva Tichá

14:21 May 1, 2018
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering: Industrial
German term or phrase: Kugelstößel
Bohužel bez širšího kontextu.
Eva Tichá
Czech Republic
kulový plunžr
Explanation:
Takhle tomu říká jeden výrobce bezpečnostních spínačů.
Selected response from:

Karel Tatransky
Czech Republic
Grading comment
Moc děkuji za pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5kulový plunžr
Karel Tatransky
4pružinový nebo tlačný čep
Olga Ulrychová
3zdvihátko s kuličkou
Pavel Roháč


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
kulový plunžr


Explanation:
Takhle tomu říká jeden výrobce bezpečnostních spínačů.

Karel Tatransky
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 21
Grading comment
Moc děkuji za pomoc!

21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pružinový nebo tlačný čep


Explanation:

jako alternativy :-)


    https://cz.rs-online.com/web/p/kulove-a-pruzinove-cepy/0478753/
    https://www.kipp.cz/cz/cs/Produkty/Ovl%C3%A1dac%C3%AD-prvky-normovan%C3%A9-d%C3%ADly/Pru%C5%BEn%C3%A9-tlakov%C3%A9-matrice-areta%C4%8Dn%C3%A
Olga Ulrychová
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zdvihátko s kuličkou


Explanation:
nejpravděpodobněji, viz obrázek na odkazu

--------------------------------------------------
Note added at 1 den 18 h (2018-05-03 08:43:52 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Podle normy by to měl být "ovládací čep s kuličkou"


    https://de.aliexpress.com/item/m12-25-30pcs-Ball-Plunger-Spring-Plunger-screw-black-12-9-alloy-steel-fasteners/32524003681.html?spm=a2g0x.se
Pavel Roháč
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4