KudoZ home » German to Czech » Finance (general)

OLV - Online-Lastschriftverfahren

Czech translation: online platba metodou přímého inkasa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:OLV - Online-Lastschriftverfahren
Czech translation:online platba metodou přímého inkasa
Entered by: Jana Zajicova

23:53 Jul 6, 2008
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / Zahlungsmethoden
German term or phrase: OLV - Online-Lastschriftverfahren
Váhám, jak to přeložit. Jde o způsob platby zboží v (kamenném) obchodě.
Popis: http://de.wikipedia.org/wiki/Bankeinzug
Vrubopis se mi nelíbí, inkaso už mi připadá zavádějící. Přímé zúčtování? Přímý debit?

Děkuji.
Jana Zajicova
Czech Republic
online platba metodou přímého inkasa
Explanation:
..
Selected response from:

drazdany
Grading comment
Děkuji, udělala jsem to podobně.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3online platba metodou přímého inkasadrazdany
3automaticka online platba inkasovanim platebni castky pres ucet zakaznika
xxmmkk
3metoda inkasa online ve prospěch cizího účtu
Pavel Dostal


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metoda inkasa online ve prospěch cizího účtu


Explanation:
Tento výraz vychází z uvedeného webového odkazu, připadá mi výstižný, ale na rozdíl od uvedeného popisu na Wikipedii by takovou operaci zadával (povoloval) plátce. Takže by bylo podle kontextu třeba posoudit, jestli sedí ten "cizí účet" (je cizí z pohledu platícího zákazníka). Jinak "vrubopis" je docela běžný výraz.


    Reference: http://www.unicreditbank.cz/download/formulare/Souhlas-s-ink...
Pavel Dostal
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
automaticka online platba inkasovanim platebni castky pres ucet zakaznika


Explanation:
forma bezhotovostního platebního styku, při níž je z iniciativy věřitele sražena dlužná částka z účtu dlužníka

xxmmkk
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman

2 days15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
online platba metodou přímého inkasa


Explanation:
..

drazdany
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuji, udělala jsem to podobně.