KudoZ home » German to Czech » Finance (general)

Ist-/Soll-Methode

Czech translation: metoda popisující skutečný/požadovaný stav


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ist-/Soll-Methode
Czech translation:metoda popisující skutečný/požadovaný stav
Entered by: Edita Pacovska

15:56 Nov 9, 2013
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general) / přiznání k dani - Švýcarsko
German term or phrase: Ist-/Soll-Methode
Abrechnungsart: Ist-Methode, Soll-Methode
Edita Pacovska
Czech Republic
metoda popisující skutečný/požadovaný stav
Explanation:
neznám přesný kontext, ale mělo být to být takhle, např. na Linguee je to z němčiny do angličtiny v určitém kontextu podobně: http://www.linguee.de/deutsch-englisch/uebersetzung/ist soll...
Selected response from:

Karel Machala
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kasstelsel / factuurstelsel
Henk Sanderson
3metoda popisující skutečný/požadovaný stav
Karel Machala


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kasstelsel / factuurstelsel


Explanation:
Zie uitleg van Belastingdienst

Example sentence(s):
  • U kunt de btw op 2 manieren berekenen: met het factuurstelsel ... met het kasstelsel

    Reference: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/b...
Henk Sanderson
Netherlands
Native speaker of: Native in DutchDutch
Notes to answerer
Asker: Dank je wel! :-)


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
metoda popisující skutečný/požadovaný stav


Explanation:
neznám přesný kontext, ale mělo být to být takhle, např. na Linguee je to z němčiny do angličtiny v určitém kontextu podobně: http://www.linguee.de/deutsch-englisch/uebersetzung/ist soll...


    Reference: http://www.linguee.de/deutsch-englisch/uebersetzung/ist+soll...
Karel Machala
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!