KudoZ home » German to Czech » Food & Drink

Bügelglas

Czech translation: sklenice s patentním uzávěrem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bügelglas
Czech translation:sklenice s patentním uzávěrem
Entered by: alpia

16:40 Dec 2, 2010
German to Czech translations [PRO]
Food & Drink / Verpackungen
German term or phrase: Bügelglas
jeden z druhů balení v seznamu potravin

(Bügelglas, Bund, Aromabox, Fölasche, Dose, Beutel, usw...)
bez kontextu

děkuji!
alpia
Czech Republic
láhev s patentním uzávěrem
Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2010-12-02 16:48:19 GMT)
--------------------------------------------------

nebo: (zavařovací) sklenice s patentním uzávěrem


Selected response from:

jankaisler
Grading comment
díky. s výhradou k láhvi...použila jsem "sklenice" ale děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4láhev s patentním uzávěrem
jankaisler
3 +1zavařovací sklenice
David Seycek
3sklenice s obloučkovým uzávěrem
Viola Mrusek


Discussion entries: 2





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
láhev s patentním uzávěrem


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2010-12-02 16:48:19 GMT)
--------------------------------------------------

nebo: (zavařovací) sklenice s patentním uzávěrem





    Reference: http://www.odklepnuto.cz/aukce/4555546/19ks-lahvi-s-patentni...
    Reference: http://www.veggiesdelight.de/index.php?main_page=product_inf...
jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 16
Grading comment
díky. s výhradou k láhvi...použila jsem "sklenice" ale děkuji.
Notes to answerer
Asker: děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lukáš Georgiev: jednoznačně
3 hrs
  -> Dík Lukáši!

agree  David Vereš
4 hrs
  -> Dík Davide!

agree  Ales Horak
4 hrs
  -> Dík Aleši!

agree  Milan Nešpor: zavařovací sklenice (láhev to není)
18 hrs
  -> Dík Milane! však jsem to taky doplnil/poopravil ...

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zavařovací sklenice


Explanation:
Bügelglas = Einmachglas

David Seycek
Austria
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Petra dos Santos Lopes Dias
1 min

disagree  David Vereš: Aber nicht immer hat ein Einmachglas einen Bügelverschluss, es gibt ja auch Schraubverschlüsse usw...
4 hrs

agree  Milan Nešpor: klasická zavařovací sklenice
18 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sklenice s obloučkovým uzávěrem


Explanation:
Nevím, jestli se to běžně používá, ale aspoň jsem to takhle našla, a to v každém případě Bügelglas je


    Reference: http://www.gastrozone.eu/zavarovaci-sklenice-s-oblouckovym-u...
Viola Mrusek
Native speaker of: German
Notes to answerer
Asker: děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka: jednoznačně a přesně
20 mins

disagree  Peter Kissik: Tento zdroj obsahuje nesprávný preklad.
7 hrs