KudoZ home » German to Czech » Food & Drink

Bambusdämpfer

Czech translation: bambusový napařovač


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bambusdämpfer
Czech translation:bambusový napařovač
Entered by: alpia

18:50 Dec 2, 2010
German to Czech translations [PRO]
Food & Drink / Veschiedenes
German term or phrase: Bambusdämpfer
zdá se to být jednoduché...jedná se o takové to zařízení-kuchyňskou pomůcku- na vaření nad párou, vyrobené z bambusu...ale bylo by potřeba "ten správný výraz"...prosím, máte s tím někdo zkušenost? děkuji moc.
alpia
Czech Republic
bambusový napařovač
Explanation:
na internetu se vyskytuje i bambusový pařák :-)
Selected response from:

Alice Hegrova
Czech Republic
Grading comment
díky:¨použila jsem pařák.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2bambusový napařovač
Alice Hegrova
3 +1bambusový napařovák
jankaisler


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
bambusový napařovač


Explanation:
na internetu se vyskytuje i bambusový pařák :-)

Alice Hegrova
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 24
Grading comment
díky:¨použila jsem pařák.
Notes to answerer
Asker: díky!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ales Horak: jsem pro ten bambusový pařák
2 hrs
  -> Díky! I když já hlasuju spíš pro ten napařovač nebo i napařovák.

agree  Zdenek Mrazek: Jsem pro "napařovač". Hlavně ne "pařan" :-)
1 day 14 hrs
  -> Děkuji!

2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
bambusový napařovák


Explanation:
x

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2010-12-02 18:53:00 GMT)
--------------------------------------------------

recepty.chytrazena.cz/...jidla/.../tasticky-won-ton-92434.html

jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka
3 hrs
  -> Dík Ivane!