KudoZ home » German to Czech » Games / Video Games / Gaming / Casino

über den Oberarm hinweg werfen

Czech translation: hodit vrchem


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:über den Oberarm hinweg werfen
Czech translation:hodit vrchem
Entered by: Ales Horak

13:09 Nov 6, 2013
German to Czech translations [PRO]
Games / Video Games / Gaming / Casino / Mölkky
German term or phrase: über den Oberarm hinweg werfen
Prosím vás, jak se to dá přeložit? Jde o hru Mölkky.

Es bietet sich an, die Wurftechnik von Position und Entfernung der Stäbe abhängig machen, z. B. beim ersten Wurf den Wurfstab über den Oberarm hinweg zu werfen, da man so mehr Kraft entwickeln kann und die Stäbe somit weit verteilt, wohingegen gezieltere Distanzwürfe besser von unten schwingend ausgeführt werden.

Předem moc díky!
Ales Horak
Czech Republic
hodit vrchem
Explanation:
Zkoušela jsem to trochu dohledat v anglických textech a našla jsem rozdílná pravidla: někde se píše, že se smí házet pouze spodem (to by pak nedávaly naše interpretace smysl), jinde jsem našla, že styl házení "is free" (to by mi pak sedělo, že když se hodí vrchem, nabere kolík větší sílu. Asi bych se zeptala klienta. A až to zjistíte, určitě to sem napište, jsem zvědavá, jak to dopadne! :-)
Selected response from:

Ivona Floresová
Czech Republic
Grading comment
díky i kolegovi, to bude lepší
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1hodit dozadu přes rameno
Jaromír Rux
2hodit vrchem
Ivona Floresová


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hodit dozadu přes rameno


Explanation:
význam jasný, ale hru opět neznám

Jaromír Rux
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Nešpor: hodit přes rameno - ano - ale kde berete že "dozadu"?
20 hrs
  -> děkuji

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
hodit vrchem


Explanation:
Zkoušela jsem to trochu dohledat v anglických textech a našla jsem rozdílná pravidla: někde se píše, že se smí házet pouze spodem (to by pak nedávaly naše interpretace smysl), jinde jsem našla, že styl házení "is free" (to by mi pak sedělo, že když se hodí vrchem, nabere kolík větší sílu. Asi bych se zeptala klienta. A až to zjistíte, určitě to sem napište, jsem zvědavá, jak to dopadne! :-)

Ivona Floresová
Czech Republic
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 4
Grading comment
díky i kolegovi, to bude lepší