KudoZ home » German to Czech » Human Resources

Businessknigge

Czech translation: etický kodex v obchodním styku


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Businessknigge
Czech translation:etický kodex v obchodním styku
Entered by: gancarcikova

10:01 Sep 13, 2011
German to Czech translations [PRO]
Human Resources / personální management
German term or phrase: Businessknigge
Gesamtheit der Fertigkeiten, die für die soziale Interaktion nützlich oder notwendig sind,
zum Beispiel Businessknigge.
Předem děkuji!
gancarcikova
Czech Republic
slušné chování v obchodním styku
Explanation:
Knigge zodpovídá českému Guth-Jarkovskému

--------------------------------------------------
Note added at 12 Min. (2011-09-13 10:13:08 GMT)
--------------------------------------------------

Etické chování v obchodním styku
Selected response from:

Peter Kissik
Germany
Grading comment
Dekuji mnohokrát!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2slušné chování v obchodním stykuPeter Kissik
5obchodní etiketa
Jaromír Rux
3Guth-Jarkovský v obchodním stykuZdenek Mrazek


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
obchodní etiketa


Explanation:
nebo etiketa obchodního jednání


    Reference: http://www.gutefrage.net/frage/was-ist-oder-heisst-knigge
    Reference: http://www.seminarky.cz/Etiketa-obchodniho-jednani-ve-vybran...
Jaromír Rux
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
slušné chování v obchodním styku


Explanation:
Knigge zodpovídá českému Guth-Jarkovskému

--------------------------------------------------
Note added at 12 Min. (2011-09-13 10:13:08 GMT)
--------------------------------------------------

Etické chování v obchodním styku

Peter Kissik
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dekuji mnohokrát!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rico Schote: nebo třeba etický kodex
50 mins
  -> Máte pravdu, možností je víc.

agree  Viola Mrusek: Jen bych to doplnila o "Pravidla chování v ..."
54 mins
  -> Ano, bylo by to ještě lepší. Díky!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Guth-Jarkovský v obchodním styku


Explanation:
Uznávám, že je to poněkud nemotorný překlad, protože česká kniha *Guth-Jarkovský v obchodním styku* neexistuje, zatímco německá kniha Business-Knigge skutečně existuje a je stále vydávána v mnoha podobách. Knigge je také pro německé prostředí zcela aktuální soubor pravidel chování, zatímco Guth-Jarkovský je českém prostředí už poněkud stará kniha, takže některý český adresát sdělení bude mít možná problém uvědomit si, že nejde o osobu Gutha-Jarkovského, ale o jeho knihu o pravidlech společenského chování, a dát si to celé do smysluplné souvislosti.

--------------------------------------------------
Note added at 3 h (2011-09-13 13:48:42 GMT)
--------------------------------------------------

Možná taky "Guth-Jarkovský obchodního styku".


    Reference: http://www.amazon.de/s/ref=nb_sb_noss?__mk_de_DE=%C5M%C5Z%D5...
Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 7