von XXX geschaltete Anzeige

Czech translation: inzerát zveřejněný / zadaný XXX

German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / webové stránky
German term or phrase: von XXX geschaltete Anzeige
Die Cookies für das sogenannte "Conversion-Tracking" werden gesetzt, wenn Sie auf eine von Google geschaltete Anzeige klicken.
bondy
Czech Republic
Czech translation:inzerát zveřejněný / zadaný XXX
Explanation:
.
Selected response from:

Jaromír Rux
Czech Republic
Grading comment
Díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1inzerát zveřejněný / zadaný XXX
Jaromír Rux
4(zobrazující se) prvek připojený k systému XXX
jarda


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(zobrazující se) prvek připojený k systému XXX


Explanation:
Soubory cookie pro tzv. "Conversion-Tracking" se použijí, klepnete-li na prvek připojený k systému (společnosti) Google.
Možná bude podle kontextu zapotřebí použít jiný slovosled...
Případně lze místo formulace "připojený k systému" použít "řízený systémem", což je ekvivalent zdůrazňující spíš funkci systému Google rozhodující o tom, zda se dotyčný prvek na stránce zobrazí či nikoli. Víc to odpovídá němčině, ale zde je to naprosto totéž.

jarda
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Díky


6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
inzerát zveřejněný / zadaný XXX


Explanation:
.

Jaromír Rux
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 44
Grading comment
Díky
Notes to answerer
Asker: Díky


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jarda: ano, inzerát nebo spíš reklama (Google AdWords), já to bral obecně (technicky) jako prvek webové stránky
4 hrs
  -> jasně, díky