Druck-Ereignis

Czech translation: událost klávesnice

German term or phrase:Druck-Ereignis
Czech translation:událost klávesnice
Entered by: Edita Pacovska

23:51 Apr 26, 2018
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - IT (Information Technology) / ovládací terminál stroje
German term or phrase: Druck-Ereignis
Das Terminal ist mit einem resistiven Touchscreen ausgestattet. Dieser reagiert auf Finger)druck mit einem Druck-Ereignis.
Edita Pacovska
Czech Republic
událost klávesnice
Explanation:
.
Selected response from:

Jaromír Rux
Czech Republic
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5událost doteku
Eva Šulcová
3událost klávesnice
Jaromír Rux
3tisková událost
Edgar Baradlai


  

Answers


2 days 5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tisková událost


Explanation:
*

--------------------------------------------------
Note added at 2 Tage 5 Stunden (2018-04-29 05:20:14 GMT)
--------------------------------------------------

Aus dem Englischen: PrintPage is the printing event. This event gets fired for every

Edgar Baradlai
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 26
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Pavel Roháč: domnívám se, že zde půjde o tlak (stisk) prstu, nikoliv o tisk
2 hrs

2 days 13 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
událost klávesnice


Explanation:
.


    https://www.itnetwork.cz/cplusplus/sdl/udalosti-klavesnice
Jaromír Rux
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 44
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!

6 days   confidence: Answerer confidence 5/5
událost doteku


Explanation:
UDÁLOST DOTEKU
Viz např. Wikipedia nebo článek "Víte proč ... dotykový displej reaguje?" na stránkách Matematicko-fyzikální fakulty UK:

Existují různé technologie dotykových obrazovek.

Rezistivní
Rezistivní (odporový) panel dotykové obrazovky se skládá z několika vrstev, z nichž nejdůležitější jsou dvě tenké elektricky vodivé vrstvy, oddělené úzkou mezerou. Když objekt, jako je prst, stlačí místo na vnějším povrchu panelu, dvě kovové vrstvy se v tomto místě spojí: panel se pak chová jako pár napěťových děličů s připojenými výstupy. To vede ke změně v elektrickém proudu, který je registrován jako událost doteku a poslán k řadiči pro zpracování.

Povrchová akustická vlna (SAW)
SAW technologie využívá ultrazvukové vlny, které projdou přes dotykový displej. Když se dotknete panelu, je absorbována část vlny. Ta se změní v ultrazvukové vlny, které jsou registrovány jako událost doteku a tato informace je poslána do řadiče pro zpracování. SAW dotykové displeje mohou být poškozeny vnějšími prvky. Kontaminanty na povrchu dotykového displeje mohou též narušit jeho funkčnost.

Example sentence(s):
  • ... Když se dotknete panelu, je absorbována část vlny. Ta se změní v ultrazvukové vlny, které jsou registrovány jako událost doteku a tato informace je poslána do řadiče pro zpracování.

    https://cs.wikipedia.org/wiki/Dotykov%C3%A1_obrazovka
    https://www.mff.cuni.cz/verejnost/zpravicky/06_displej.htm
Eva Šulcová
Austria
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech