KudoZ home » German to Czech » Law: Contract(s)

Beistellungspflichten/Beistellungen

Czech translation: (Povinná součinnost) a další povinnosti zákazníka


21:55 Nov 30, 2013
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / AGB
German term or phrase: Beistellungspflichten/Beistellungen
Mitwirkungs- und Beistellungspflichten des Kunden

7.8 Sofern nicht ausdrücklich anderes schriftlich vereinbart wird, erfolgen Beistellungen und Mitwirkungen des Kunden (Mitarbeiter, Dritte) jedenfalls unentgeltlich.

děkuji
Michal Surmař
Czech Republic
Czech translation:(Povinná součinnost) a další povinnosti zákazníka
Explanation:
myslím, že to nejde moc konkrétně rozepsat, je to další povinné plnění zákazníka
Selected response from:

Ales Horak
Czech Republic
Grading comment
děkuji
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Povinnost předložit/dodat reklamované zboží
jankaisler
3(Povinná součinnost) a další povinnosti zákazníka
Ales Horak


  

Answers


40 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(Povinná součinnost) a další povinnosti zákazníka


Explanation:
myslím, že to nejde moc konkrétně rozepsat, je to další povinné plnění zákazníka

Ales Horak
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 68
Grading comment
děkuji

10 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Povinnost předložit/dodat reklamované zboží


Explanation:
Mitwirkungs- und Beistellungspflichten des Kunden

Povinnost zákazníka poskytnout součinnost a předložit zboží

zákazník musí spolupracovat při reklamaci vad a dodat reklamované zboží do místa určeného pro reklamaci či zboží alůespoň zpřístupnit

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 372