verdeckte Mängel

Czech translation: skryté vady

German term or phrase:verdeckte Mängel
Czech translation:skryté vady
Entered by: Martina Thaiszová

13:11 Feb 2, 2018
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Law: Contract(s)
German term or phrase: verdeckte Mängel
Bitte, was für ein Unterschied zwischen "versteckte und verdeckte Mängel" besteht?

skryté vady a .... vady?

Weiter im Text steht dann "arglistig verschwiegene Mängel", also verdeckte Mängel nemohou být "úmyslně zatajené vady"


Danke!
Martina Thaiszová
Czech Republic
skryté vady
Explanation:
Podle mého názoru se jedná o synonyma. Takové vady nejsou - na rozdíl od "offenkundiger Mangel" hned vidět.
Selected response from:

Viola Mrusek
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4skryté vady
Viola Mrusek
3zastírané vady
Ivan Šimerka


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zastírané vady


Explanation:
snad, obsahuje úmysl

--------------------------------------------------
Note added at 21 min (2018-02-02 13:32:50 GMT)
--------------------------------------------------

arglistig verschwiegene Mängel" jsou, podle mne, ještě horší: "úmyslně zamlčené vady

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Díky,ale to "zastírané vady" bych viděla v tom "arglistig verschwiegene Mängel".


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
skryté vady


Explanation:
Podle mého názoru se jedná o synonyma. Takové vady nejsou - na rozdíl od "offenkundiger Mangel" hned vidět.

Viola Mrusek
Specializes in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Aha, díky.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Denisa Koudelka
58 mins

agree  Edita Pacovska
2 hrs

agree  Dagmar Steidlova
3 hrs

agree  jankaisler
16 hrs