KudoZ home » German to Czech » Law (general)

Einwurf-Einschreiben ,

Czech translation: Doporučený dopis s doručením do schránky


14:51 Nov 10, 2008
German to Czech translations [PRO]
Bus/Financial - Law (general) / Notar
German term or phrase: Einwurf-Einschreiben ,
Einwurf-Einschreiben- vhozený doporučený dopis
nezní asi nejlépe
Iraida Vozková
Czech Republic
Czech translation:Doporučený dopis s doručením do schránky
Explanation:
jeden ze dvou způsobů doručování, viz odkaz
Selected response from:

Jiri Kortus
Czech Republic
Grading comment
děkuju všem, nejvíce mi líbí Vaše odpověď
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Doporučený dopis s doručením do schránky
Jiri Kortus
4doporučený dopis bez potvrzení o doručeníJana Zajicova
3doporuceny dopis
irinaleven
2dopis potvrzeni listonosem
xxmmkk


Discussion entries: 5





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
dopis potvrzeni listonosem


Explanation:
Evtl. so, aber ohne Gewähr, leider gibt es in CZ diese Form der Zustellung nicht. Jedenfalls ist es bei Einwurf-Einschreiben so, dass nur der Briefträger die Zustellung bestätigt.

xxmmkk
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Doporučený dopis s doručením do schránky


Explanation:
jeden ze dvou způsobů doručování, viz odkaz


    Reference: http://www.postsitter.de/brieftarife/einschreiben.htm
Jiri Kortus
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 44
Grading comment
děkuju všem, nejvíce mi líbí Vaše odpověď

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  irinaleven
7 mins
  -> Díky

agree  René Weinhold
1 day5 hrs
  -> Díky

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Einwurf-Einschreiben
doporučený dopis bez potvrzení o doručení


Explanation:
Takto to vyřešili zde: http://www.proz.com/kudoz/german_to_english/human_resources/...

Příjemce nemá možnost se přijetí takového dopisu vyhnout (http://www.wallstreet-online.de/diskussion/943300-1-10/gilt-...

Jana Zajicova
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
doporuceny dopis


Explanation:
Bei dieser Zustellart erhält der Absender auf der Post eine Quittung dafür, dass er den Brief an den Adressaten abgeschickt hat. Der Brief wird normal im Briefkasten zugestellt, daher Einwurf-Einschreiben, im Gegensatz zu "Einschreiben mit Übergabe" und "Einschreiben mit Rückantwort". Bohuzel take nevím dobry cesky vyraz pro tento typ doporuceneho dopisu.

irinaleven
Germany
Works in field
Native speaker of: German
PRO pts in category: 4