KudoZ home » German to Czech » Law (general)

betriebsübliche Überzahlung

Czech translation: v podniku obvyklá část mzdy, která přesahuje minimální mzdu


16:15 Sep 29, 2011
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Arbeitsrecht Österreich
German term or phrase: betriebsübliche Überzahlung
... Mindestentgelt gem. Gesetz, Verordnung oder Kollektivvertrag zuzüglich einer betriebsüblichen Überzahlung ...

Prosím o pomoc s tímto výrazem - v češtině a/nebo slovenštině.

Děkuji!
Jana Jadron
Germany
Czech translation:v podniku obvyklá část mzdy, která přesahuje minimální mzdu
Explanation:
Citovanou část bych přeložila takto:
... minimální mzda podle zákona, .... dorovnaná do mzdy v podniku obvyklé ...
Selected response from:

Jaroslava Křižková
Grading comment
Dekuju, i ja jsem to tak nasla, takze cesky vyraz pro tento pojem asi neexistuje...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4příplatek podle intenzity provozuZdenek Mrazek
3v podniku obvyklá část mzdy, která přesahuje minimální mzdu
Jaroslava Křižková


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
příplatek podle intenzity provozu


Explanation:
Tento příplatek je relativně obvyklý v hotelnictví a gastronomických provozovnách v Rakousku. Slovo "Überzahlung" se podle mého dojmu používá spíš jen v Rakousku, snad i na jihu Německa v oblasti bavorských nářečí.

Zdenek Mrazek
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 7

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
v podniku obvyklá část mzdy, která přesahuje minimální mzdu


Explanation:
Citovanou část bych přeložila takto:
... minimální mzda podle zákona, .... dorovnaná do mzdy v podniku obvyklé ...

Jaroslava Křižková
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 92
Grading comment
Dekuju, i ja jsem to tak nasla, takze cesky vyraz pro tento pojem asi neexistuje...