KudoZ home » German to Czech » Law (general)

ist die Busse auf dem Betreibungsweg uneinbringlich...

Czech translation: jestliže pokuta ... a její vymáhání výkonem rozhodnutí není možné


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:ist die Busse auf dem Betreibungsweg uneinbringlich...
Czech translation:jestliže pokuta ... a její vymáhání výkonem rozhodnutí není možné
Entered by: jankaisler

14:31 Nov 1, 2013
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Rozsudek - trestní řízení - švýcarský trestní zákoník
German term or phrase: ist die Busse auf dem Betreibungsweg uneinbringlich...
K vysvětlení: Wird die Busse nicht fristgemäss bezahlt und ist sie auf dem Betreibungsweg uneinbringlich, tritt an ihre Stelle eine Freiheitsstrafe ein...
Regina Bisset
Switzerland
jestliže pokuta ... a její vymáhání výkonem rozhodnutí není možné
Explanation:
jestliže pokuta ... a její vymáhání výkonem rozhodnutí není možné

(obvykle pro nedostatek finančních prostředků)
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4jestliže pokuta ... a její vymáhání výkonem rozhodnutí není možné
jankaisler
3 +1pokud pokutu nelze vymoci...
Jaroslava Křižková


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
pokud pokutu nelze vymoci...


Explanation:
příp.: pokud se pokuty nelze domoci vymáháním..., ale upřednostňuji první variantu

Jaroslava Křižková
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 92
Notes to answerer
Asker: Děkuji, souhlasím s Vámi - také preferuji první variantu.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pavel Rieger
1 hr
  -> Děkuju, Pavle. :-)

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
jestliže pokuta ... a její vymáhání výkonem rozhodnutí není možné


Explanation:
jestliže pokuta ... a její vymáhání výkonem rozhodnutí není možné

(obvykle pro nedostatek finančních prostředků)

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 619