KudoZ home » German to Czech » Law (general)

Rechtliche Würdigung

Czech translation: právní kvalifikace

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rechtliche Würdigung
Czech translation:právní kvalifikace
Entered by: Regina Bisset

09:41 Dec 9, 2016
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Strafsachen /Schweiz
German term or phrase: Rechtliche Würdigung
Aneb vysvětlení a popis trestného činu (státním zástupcem) s odkazem na paragraf.... atd.
Regina Bisset
Switzerland
právní kvalifikace
Explanation:
"Pojmy „skutek“ a „popis skutku“; Pravidlo podle kterého popisem skutku ani právní kvalifikací skutku v obžalobě soud není vázán."
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
Děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5právní kvalifikace
jankaisler
3 +1právní posouzení, právní analýza
Eva Machovcova
3 +1Právní (vy)hodnocení
Peter Kissik
3odůvodnění
Jaromír Rux


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Právní (vy)hodnocení


Explanation:
... možná také právní kvalifikace

Peter Kissik
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 43

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka
2 hrs
  -> Děkuji.

6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
právní posouzení, právní analýza


Explanation:
právní posouzení, právní analýza

Eva Machovcova
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Nešpor: právní posouzení
4 hrs

34 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
odůvodnění


Explanation:
.

Jaromír Rux
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 231

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
právní kvalifikace


Explanation:
"Pojmy „skutek“ a „popis skutku“; Pravidlo podle kterého popisem skutku ani právní kvalifikací skutku v obžalobě soud není vázán."


    Reference: http://www.judikaty.info/cz/nejvyssi-soud-ceske-republiky/pr...
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 654
Grading comment
Děkuji.