KudoZ home » German to Czech » Law (general)

offene Probezeit

Czech translation: zbývající zkušební doba

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:offene Probezeit
Czech translation:zbývající zkušební doba
Entered by: Simona Furstova

08:14 Feb 9, 2018
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Strafrecht (Ö)
German term or phrase: offene Probezeit
Dobrý den, kolegové

chtěla bych požádat o pomoc s tímto výrazem z rozsudku soudu.

Můžeme vůbec v češtině zkušební dobu nějak v tomto smyslu specifikovat?

Děkuji Vám
Moc si Vašich názorů vážím

Simona
Simona Furstova
Germany
zbývající zkušební doba
Explanation:
.
Selected response from:

Jaromír Rux
Czech Republic
Grading comment
Děkuji Vám!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4běžící zkušební doba
Martina Thaiszová
2 +2zbývající zkušební doba
Jaromír Rux


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
zbývající zkušební doba


Explanation:
.

Jaromír Rux
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 231
Grading comment
Děkuji Vám!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  jankaisler: nebo: probíhající
51 mins
  -> díky

agree  alpia
1 day 15 hrs
  -> díky

1 day 8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
běžící zkušební doba


Explanation:
Bez té předložky to nedává až takový jasný smysl, ale přeložila bych to úplně prostě i s tou předložkou "innerhalb der offenenen Probezeit" jako během zkušební doby/ve zkušební době. Což může být na začátku, uprostřed i na konci té lhůty.

Martina Thaiszová
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8