Ungetreue Geschäftsbesorgung

Czech translation: porušení povinnosti při správě cizího majetku

German term or phrase:Ungetreue Geschäftsbesorgung
Czech translation:porušení povinnosti při správě cizího majetku
Entered by: Regina Bisset

05:39 Feb 24, 2018
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general) / Strafsachen /Schweiz
German term or phrase: Ungetreue Geschäftsbesorgung
Trestný čin
Regina Bisset
Switzerland
porušení povinnosti při správě cizího majetku
Explanation:
§ 220 TrZ Porušení povinnosti při správě cizího majetku

Ö
Definition

Der ungetreuen Geschäftsbesorgung macht sich der Täter strafbar, wenn er in seiner Stellung als Vermögensverwalter, Aufsichtsorgan oder Geschäftsführer seine gesetzlichen oder vertraglichen Pflichten verletzt und dadurch bewirkt, dass der Geschäftsherr an seinem Vermögen geschädigt wird.Ö
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
DĚKUJI
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5porušení povinnosti při správě cizího majetku
jankaisler
3porušení povinnosti při správě cizího majetku
Ivan Šimerka


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
porušení povinnosti při správě cizího majetku


Explanation:
§ 220 TrZ Porušení povinnosti při správě cizího majetku

Ö
Definition

Der ungetreuen Geschäftsbesorgung macht sich der Täter strafbar, wenn er in seiner Stellung als Vermögensverwalter, Aufsichtsorgan oder Geschäftsführer seine gesetzlichen oder vertraglichen Pflichten verletzt und dadurch bewirkt, dass der Geschäftsherr an seinem Vermögen geschädigt wird.Ö



    https://www.vermoegensdelikte.ch/ungetreue-geschaeftsbesorgung
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 662
Grading comment
DĚKUJI
Notes to answerer
Asker: Jane, moc zdravím a omlouvám se za tuto pozdní odpověd. Byla jsem ve Španělsku a následně mě skolila chřipka. Teprve dnes taknějak začínám znovu fungovat. Moc děkuji a přeji krásný týden. Regina


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
porušení povinnosti při správě cizího majetku


Explanation:
§220, Trestní zákoník, 40/2009 Sb. ze 17. 9. 2015

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 76