final

Czech translation: final

German term or phrase:final
Czech translation:final
Entered by: Edita Pacovska

20:42 May 16, 2018
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: final
Richtlinienvorschläge zur Digitalisierung des Lebenszyklus von Unternehmen COM(2018) 239 final und zur grenzüberschreitenden Mobilität von Unternehmen COM(2018) 241 final

Můžete mi prosím poradit, jak mám v této souvislosti přeložit výraz "final", když se prozatím jedná o návrhy? Předem děkuji za pomoc!
Edita Pacovska
Czech Republic
final
Explanation:
Překládala bych jako final, i když to jsou prozatím jen návrhy. Jde o konečné znění návrhu.
Selected response from:

Kristina Váňová
Czech Republic
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1final
Kristina Váňová
5konečné znění/konečná verze
jankaisler


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
final


Explanation:
Překládala bych jako final, i když to jsou prozatím jen návrhy. Jde o konečné znění návrhu.


    Reference: http://publications.europa.eu/code/cs/cs-5020100.htm
Kristina Váňová
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Milan Nešpor
46 mins
  -> děkuji

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
konečné znění/konečná verze


Explanation:
česky

"Vláda schválila kompromisní verzi zákona o registru smluv. ... kontrakty nad 50 tisíc korun, čeká na konečnou verzi zákona"


    https://archiv.ihned.cz/c1-65755690-vlada-schvalila-kompromisni-navrh-registru-smluv-nove-se-mu-vyhnou-mensi-obce-a-ceska-televize
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 682
Notes to answerer
Asker: Děkuji!