Verbraucherschlichtungsstelle

Czech translation: Orgán/organizace pro smírčí řízení o nárocích/stížnostech spotřebitelů/pro mediaci

German term or phrase:Verbraucherschlichtungsstelle
Czech translation:Orgán/organizace pro smírčí řízení o nárocích/stížnostech spotřebitelů/pro mediaci
Entered by: jankaisler

22:36 Jun 17, 2018
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Verbraucherschlichtungsstelle
A do třetice terminus z e-shopových textů...
Máme ekvivalent této instituce i v Čechách?
Dagmar Heeg
Czech Republic
Orgán/organizace pro smírčí řízení stížností spotřebitelů/pro mediaci
Explanation:
Orgán/organizace pro smírčí řízení stížností spotřebitelů/pro mediaci ve věcí stížností spotřebitelů

"Das Verbraucherstreitbeilegungsgesetz (VSBG) schafft außergerichtliche Streitbeilegungsstellen. Diese stehen Verbrauchern bei Streitigkeiten mit Unternehmern zur Verfügung. Das Gesetz bestimmt Anforderungen bezüglich Fachkompetenz, Unparteilichkeit, Unabhängigkeit und Transparenz des Streitbeilegungsverfahrens und der Streitmittler.[1]"
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3ČOI
Jaromír Rux
3Orgán/organizace pro smírčí řízení stížností spotřebitelů/pro mediaci
jankaisler


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Orgán/organizace pro smírčí řízení stížností spotřebitelů/pro mediaci


Explanation:
Orgán/organizace pro smírčí řízení stížností spotřebitelů/pro mediaci ve věcí stížností spotřebitelů

"Das Verbraucherstreitbeilegungsgesetz (VSBG) schafft außergerichtliche Streitbeilegungsstellen. Diese stehen Verbrauchern bei Streitigkeiten mit Unternehmern zur Verfügung. Das Gesetz bestimmt Anforderungen bezüglich Fachkompetenz, Unparteilichkeit, Unabhängigkeit und Transparenz des Streitbeilegungsverfahrens und der Streitmittler.[1]"


    https://de.wikipedia.org/wiki/Verbraucherstreitbeilegungsgesetz
jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 682

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ČOI


Explanation:
.


    Reference: http://coi.greep.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani...
Jaromír Rux
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 231

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  jankaisler: ČOI neprovádí smírčí řízení a navíc těžko v n. prostoru
1 hr
  -> provádí - snaží se o vyřešení problému smírně. K poznámce o německém prostoru - Čech se bude obracet na ČOJ, ne na německou alternativu, proto máme tu EU, pochopitelně to v praxi asi k ničemu nepovede. Organizaci pro smírčí řízení tu ale opravdu není.