Haftungsbeschränkung / Haftungsfreistellung

Czech translation: omezení ručení/vyloučení (zproštění) ručení

German term or phrase:Haftungsbeschränkung / Haftungsfreistellung
Czech translation:omezení ručení/vyloučení (zproštění) ručení
Entered by: jankaisler

22:31 Jun 17, 2018
German to Czech translations [PRO]
Law/Patents - Law: Patents, Trademarks, Copyright
German term or phrase: Haftungsbeschränkung / Haftungsfreistellung
A další dvojice pojmů z e-shopu bez dalšího kontextu...
Dagmar Heeg
Czech Republic
omezení ručení/vyloučení (zproštění) ručení
Explanation:
omezení ručení (odpovědnosti)/vyloučení ručení (odpovědnosti)
Selected response from:

jankaisler
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4omezení ručení/vyloučení (zproštění) ručení
jankaisler
3omezení / vyloučení záruky
Jaromír Rux


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
omezení ručení/vyloučení (zproštění) ručení


Explanation:
omezení ručení (odpovědnosti)/vyloučení ručení (odpovědnosti)

jankaisler
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 20

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
omezení / vyloučení záruky


Explanation:
.

Jaromír Rux
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
Notes to answerer
Asker: Mockrát děkuju za pomoc!