KudoZ home » German to Czech » Materials (Plastics, Ceramics, etc.)

Sägerau

Czech translation: nehoblované


11:06 Dec 16, 2010
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.) / Opracování dřeva
German term or phrase: Sägerau
Jedná se o způsob opracování parket/trámů/prken.

Geschroppt, strukturiert, sägerau.......

Předem děkuji za návrhy.
Lenka Zamisova
Spain
Czech translation:nehoblované
Explanation:
Jedná se o řezané dřevo, které není dále upravené a má tedy ještě hrubý povrch a stopy po řezaní
Selected response from:

Viola Mrusek
Grading comment
Děkuji.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4nehoblované
Viola Mrusek
3hrubě řezané
jankaisler


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
hrubě řezané


Explanation:
x


    Reference: http://www.abparket.cz/nabidka/drevene.../parkety-a-prkna
jankaisler
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 23

17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
nehoblované


Explanation:
Jedná se o řezané dřevo, které není dále upravené a má tedy ještě hrubý povrch a stopy po řezaní


    Reference: http://www.baumarkt.de/lexikon/s%E4gerau.htm
Viola Mrusek
Native speaker of: German
PRO pts in category: 4
Grading comment
Děkuji.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ivo zika: zustaneme konzistentni:) http://www.proz.com/kudoz/german_to_czech/forestry_wood_timb...
4 mins

agree  Petra dos Santos Lopes Dias
7 mins

agree  alpia: ..a je takříkajíc přímo od pily?:)
1 hr

agree  Peter Kissik: To je ono!
1 hr