KudoZ home » German to Czech » Mechanics / Mech Engineering

Übergabebaustein

Czech translation: adaptér rozhraní


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Übergabebaustein
Czech translation:adaptér rozhraní
Entered by: Eva Gancarcikova

17:46 Nov 19, 2008
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: Übergabebaustein
Mezi jednotlivými pojmy ze seznamu bez souvislostí je mezi stykači, motorovými jističi, jednofázovými transformátory, snímači vibrací atd. i výše uvedený termín. Předem děkuji za pomoc!
Eva Gancarcikova
Czech Republic
adaptér rozhraní
Explanation:
Baustein bych v tomto pripade prelozil s ohledem na jeho funkci jako "adapter"

http://ups.schmachtl.cz/htm1/produkte/schnittstellenadapter_...

Baustein jako "modul" rozhrani (interface) by byl podle meho take mozny

http://www.wago.com/wagoweb/documentation/navigate/nm7d___d....
v anglictine pouziva vyrobce preklad "interface module"
http://www.wago.com/wagoweb/documentation/289/eng_dat/d75970...
Selected response from:

ivo zika
Czech Republic
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1adaptér rozhraní
ivo zika
4Transformační prvek
Tomas Burda


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Transformační prvek


Explanation:
pokud je to něco takového
http://produkt.conrad.de/45973183/uebergabe-baustein-9-pol-s...


Tomas Burda
Specializes in field
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
adaptér rozhraní


Explanation:
Baustein bych v tomto pripade prelozil s ohledem na jeho funkci jako "adapter"

http://ups.schmachtl.cz/htm1/produkte/schnittstellenadapter_...

Baustein jako "modul" rozhrani (interface) by byl podle meho take mozny

http://www.wago.com/wagoweb/documentation/navigate/nm7d___d....
v anglictine pouziva vyrobce preklad "interface module"
http://www.wago.com/wagoweb/documentation/289/eng_dat/d75970...

ivo zika
Czech Republic
Specializes in field
Native speaker of: Czech
PRO pts in category: 49
Notes to answerer
Asker: Děkuji!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ivan Šimerka: adaptér rozhraní
3 days14 hrs