KudoZ home » German to Czech » Mechanics / Mech Engineering

Zahnriemenausschleuser

Czech translation: odsouvač s pohonem ozubeným řemenem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zahnriemenausschleuser
Czech translation:odsouvač s pohonem ozubeným řemenem
Entered by: Ales Horak

19:31 Oct 21, 2013
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / doprava materiálu
German term or phrase: Zahnriemenausschleuser
Der Zahnriemenausschleuser M dient zum Ein-/Ausschleusen vom Fördergut auf senkrecht angeordnete Bahnen und erreicht eine Knotenleistung von bis zu 2000 Ladehilfsmitteln pro Stunde.

díky
Ales Horak
Czech Republic
odsouvač s pohonem ozubeným řemenem
Explanation:
Einschleuser je naopak přisouvač
Docela ilustrativní je video: http://www.youtube.com/watch?v=jDndGSp7sZw

Jsou to dopravníky, speciální český název ale neznám

--------------------------------------------------
Note added at 19 min (2013-10-21 19:51:20 GMT)
--------------------------------------------------

Ve slovníku jedině
Ausschleusen, s - odsun (dat z paměti)
Selected response from:

Ivan Šimerka
Czech Republic
Grading comment
díky i kolegovi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4botička / vyřazovač (s pohonem ozubeným řemenem)
Jaromír Rux
3 +1odsouvač s pohonem ozubeným řemenem
Ivan Šimerka


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
odsouvač s pohonem ozubeným řemenem


Explanation:
Einschleuser je naopak přisouvač
Docela ilustrativní je video: http://www.youtube.com/watch?v=jDndGSp7sZw

Jsou to dopravníky, speciální český název ale neznám

--------------------------------------------------
Note added at 19 min (2013-10-21 19:51:20 GMT)
--------------------------------------------------

Ve slovníku jedině
Ausschleusen, s - odsun (dat z paměti)

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 653
Grading comment
díky i kolegovi

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jaroslava Křižková: to by se mi docela líbilo :-)
1 hr
  -> Díky, Jaroslavo!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
botička / vyřazovač (s pohonem ozubeným řemenem)


Explanation:
Pokud je to botičkový třídič jako používá třeba van Riet, jinak se používá i třeba vyřazovač. Opačný proces je zařazení.


    https://www.ppl.cz/ftp/dokumenty_ke_stazeni/Tiskove_zpravy/Rozsireni_brnenskeho_depa.pdf
Jaromír Rux
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 419