KudoZ home » German to Czech » Mechanics / Mech Engineering

Prüfungen des inneren Befunds

Czech translation: zkouška (na základě) vnitřního nálezu


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Prüfungen des inneren Befunds
Czech translation:zkouška (na základě) vnitřního nálezu
Entered by: Ales Horak

19:31 Aug 28, 2014
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / výroba karoserie
German term or phrase: Prüfungen des inneren Befunds
Prüfung innerer Merkmale
Sämtliche Prüfungen des inneren Befunds von Karosseriebau-Klebeverbindungen müssen im ausgehärteten Zustand erfolgen.
Prozessüberwachung und zerstörungsfreie Prüfung sind statt zerstörender Prüfung zulässig, die Ergebnisse sind jedoch regelmäßig durch zerstörende Prüfung zu verifizieren.

nenapadá mě, jak to zformulovat

díky!
Ales Horak
Czech Republic
zkouška (na základě) vnitřního nálezu
Explanation:
20
U vnitřního nálezu lze pomocí pohledové zkoušky prověřovat následující body:
viz věta zde:

http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?fi...
Selected response from:

alpia
Czech Republic
Grading comment
díky
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3zkoušky stavu (...)
Jana Pavlová
2 +1zkouška (na základě) vnitřního nálezu
alpia


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
zkouška (na základě) vnitřního nálezu


Explanation:
20
U vnitřního nálezu lze pomocí pohledové zkoušky prověřovat následující body:
viz věta zde:

http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_soubor_verejne.php?fi...

alpia
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 223
Grading comment
díky
Notes to answerer
Asker: díky, martino, za skvělý odkaz i radu, jste moje spása :-)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jana Pavlová: "Nález" mi přišel v technice trochu divný, ale asi se to skutečně používá.
10 mins
  -> děkuji!

26 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zkoušky stavu (...)


Explanation:
Napadá mě třeba toto: zkoušky stavu lepených spojů ve vnitřní konstrukci karoserie.

Jana Pavlová
Czech Republic
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: děkuji!