KudoZ home » German to Czech » Mechanics / Mech Engineering

Umluftmotor

Czech translation: motor cirkulačního ventilátoru


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Umluftmotor
Czech translation:motor cirkulačního ventilátoru
Entered by: Edita Pacovska

12:49 Aug 31, 2014
German to Czech translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / chladicí zařízení
German term or phrase: Umluftmotor
5.1.2 Umluftgeschwindigkeit
Intensivkühlungen haben in den meisten Fällen 2-stufige Umluftmotore.
Edita Pacovska
Czech Republic
motor cirkulačního ventilátoru
Explanation:
umožňuje nucenou cirkulaci vzduchu

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2014-08-31 14:44:04 GMT)
--------------------------------------------------

cirkulační ventilátory:

http://www.ventilatory-sro.cz/?page=ventilatory-vnch

případně ve vztahu k chlazení:
http://www.tzb-info.cz/3897-inspekce-klimatizacnich-zarizeni...

Ve vnitřní jednotce je osazen výměník (výparník) a cirkulační ventilátor, ve venkovní jednotce kompresor a výměník (kondenzátor) a ventilátor.
Selected response from:

Pavel Roháč
Czech Republic
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5motor ventilátoruIvan Šimerka
3motor cirkulačního ventilátoru
Pavel Roháč


  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
motor ventilátoru


Explanation:
*
motor chladicího ventilátoru

--------------------------------------------------
Note added at 56 min (2014-08-31 13:45:58 GMT)
--------------------------------------------------

POZOR - vzduch tam necirkuluje!

Ivan Šimerka
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 617

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
motor cirkulačního ventilátoru


Explanation:
umožňuje nucenou cirkulaci vzduchu

--------------------------------------------------
Note added at 1 h (2014-08-31 14:44:04 GMT)
--------------------------------------------------

cirkulační ventilátory:

http://www.ventilatory-sro.cz/?page=ventilatory-vnch

případně ve vztahu k chlazení:
http://www.tzb-info.cz/3897-inspekce-klimatizacnich-zarizeni...

Ve vnitřní jednotce je osazen výměník (výparník) a cirkulační ventilátor, ve venkovní jednotce kompresor a výměník (kondenzátor) a ventilátor.


Pavel Roháč
Czech Republic
Works in field
Native speaker of: Native in CzechCzech
PRO pts in category: 1231
Grading comment
Velký dík za Vaši pomoc!